[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
莘辛學子 1日
13100找咗$100呀,真係好開心#yup#
要多謝創總捐完宣明會500再施捨100嚟#adore#

找左接近1%
還款率高:-[
防守型前鋒 1日
阿創借財仔都仲好食好住[sosad]

等得你得閒黎 我餓死了


好彩流sir唔似你
否則等得你還錢都餓死了:-(
防守型前鋒 1日
13100找咗$100呀,真係好開心#yup#
要多謝創總捐完宣明會500再施捨100嚟#adore#

你就咪再咁天真食硬佢半年份賤津啦:)fn
做野逼佢清左條數去啦
學9叔話 你由睇表演到依家表演埋一份:-(


不如去polymarket開個盤#yup#
黃白虎紋貓 1日
海狗拉左上一線搜查間舖
創之足跡 1日
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)
防守型前鋒 1日
阿創借財仔都仲好食好住[sosad]

等得你得閒黎 我餓死了

中午$54海南雞飯


海南雞#good#


好過我:-(
我食41蚊茶餐咋:-(
膠膠貓(無JJ) 1日
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)


可能有捐錢,運黎啦#yup#
防守型前鋒 1日
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)


馬仔唔勁篤3重彩?都賠好多架喎
創之足跡 1日
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲
創之足跡 1日
第二場中11號位置
三聯佐敦 1日
中左少少,又嚟認屎認屁喇[sosad]
江海怡 1日
牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了
939 1日
聽日一於落金雞掃樓#yup#
掃返幾皮嘢嚟應急#yup#
創之足跡 1日
牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了

創概念馬
給膠人 1日
牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了


好危險[sosad] [sosad]
膠膠貓(無JJ) 1日
牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了

創概念馬

創蛇賭運回歸#yup#
~Saviour~ 1日
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中向左走向右走咗我其中一隻[sosad] [banghead]
奉先 1日
創狗有無係馬會大叫
上上上
最愛大隻肥妹 1日
創狗行運=高登叔衰運。大家睇穩啲股票投資
甘梓江 1日
鬍鬚佬又借咗錢? [???]
黃家又要還錢, 抵死啦[sosad] [sosad] [sosad]
江海怡 1日
創狗行運=高登叔衰運。大家睇穩啲股票投資

我就冇乜所謂[sosad]dw 反正我依家有套穩定投資策略[sosad]dw
進入真正開源節流
syugalspinal 1日
傻的嗎 創幾時死xx( xx( xx(
黃白虎紋貓 1日
創狗行運=高登叔衰運。大家睇穩啲股票投資

我就冇乜所謂[sosad]dw 反正我依家有套穩定投資策略[sosad]dw
進入真正開源節流

AMZN閪冧左3星期[fuck] [fuck]
重倉ram股果啲睇路[slick]
分享用賬號 1日
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#
創之足跡 1日
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)

https://upload.hkgolden.media/comment/xfodndf3.mzkzjsnfhke.3zd4z2puqjs.ham.jpg
有龍有勝 有天 就跑三甲

中!
但輸錢#good#

執1.5
跳到頁尾