939
23小時
入球大細最好買
創,應承我哋,今次輸曬唔好再潛水好嗎?
盡量啦
咁唔啱規矩
你輸晒
點計都係高登錯
你唔扭吓計潛吓水
於理不合
咦可以清流sir條數喎
轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏![]()
![]()
其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
點解我黃卡 投注左成晚都零分?
係因為你Seven同傻的嗎![]()
[img]https://upload.hkgolden.media/comment/nsto51t2.3dy2owmytqo.4dogl2v3yfr.heq.jpg[/img

咦可以清流sir條數喎
轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏![]()
![]()
其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因
會唔會唔開工但要叫雞先係原因

無膽匪類睇你講話澳門乜乜物
係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi
下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走
就梗係唔好玩啦![]()
唔好用你井底之見去窺視澳門
輸唔起就抵毁人無膽匪類
睇你講話澳門乜乜物
係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi
下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走
就梗係唔好玩啦![]()
唔好用你井底之見去窺視澳門
輸唔起就抵毁人無膽匪類
睇你講話澳門乜乜物
係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi
下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走
就梗係唔好玩啦![]()
唔好用你井底之見去窺視澳門
輸唔起就抵毁人無膽匪類
你分享下
睇你講話澳門乜乜物
係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi
下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走
就梗係唔好玩啦![]()
唔好用你井底之見去窺視澳門
輸唔起就抵毁人無膽匪類
你分享下
上年咁上下時間我咪係呢度講過
係邊度跌低係邊度起返身
金沙紅一上到鑽三
你仲想知啲咩
睇你講話澳門乜乜物
係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi
下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走
就梗係唔好玩啦![]()
唔好用你井底之見去窺視澳門
輸唔起就抵毁人無膽匪類
你分享下
上年咁上下時間我咪係呢度講過
係邊度跌低係邊度起返身
金沙紅一上到鑽三
銀河上赫卡
你仲想知啲咩
睇你講話澳門乜乜物
係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi
下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走
就梗係唔好玩啦![]()
唔好用你井底之見去窺視澳門
輸唔起就抵毁人無膽匪類
你分享下
上年咁上下時間我咪係呢度講過
係邊度跌低係邊度起返身
金沙紅一上到鑽三
銀河上赫卡
你仲想知啲咩
睇你講話澳門乜乜物
係因為你傻的嗎! 好食唔識食 好睇唔識睇 好女唔識Hi
下下趕向左走向右走住入賭場進完貢就流住口水鼻涕痰走
就梗係唔好玩啦![]()
唔好用你井底之見去窺視澳門
輸唔起就抵毁人無膽匪類
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
馬會1000玩成晚 好過澳門 30秒就1000 仲要舟車勞頓
聽日仲有幾多本一槍過?
2400
冇諗過還流蛇
赢左即刻提款 2400上4800!
1312找天賀 1000找流sir 仲有一半自己規劃 搵場全場2.5大波買 要有3倍或以上既