三聯佐敦
22小時
咦睇黎創仔去咗返工
仲想問佢今場凌晨兩場波買咗乜
等睇佢係到貼飛,好有料

咦睇黎創仔去咗返工
仲想問佢今場凌晨兩場波買咗乜

睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引
唔建議摺機
所有摺既系列暫時都係傻的嗎
點呀用緊
我覺得幾好用,
岩哂我呢D老花阿叔![]()
唯一唔好都係舊電容量少,
用半日就要充電

睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引
唔建議摺機
所有摺既系列暫時都係傻的嗎
點呀用緊
我覺得幾好用,
岩哂我呢D老花阿叔![]()
唯一唔好都係舊電容量少,
用半日就要充電
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
流sir聽日有冇錢收
創狗鍾意蝕錢倒錢落海嘅感覺
流蛇知牠好大機會走數都肯借
佢兩個都係鍾意冒蝕錢嘅風險
真係蛇狗一窩
騮蛇同白卡明 同創狗一樣
享受到蝕錢既快感![]()
![]()
![]()
第一下以為係高登廣告
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
咦睇黎創仔去咗返工
仲想問佢今場凌晨兩場波買咗乜
訓左咋下話?
尋晚唔小心,玩太閤5 玩到 09:00
我要訓到依家 16:30 先肯醒
牠睇埋場波 11:00 先去瞓
隨時今晚 22:00 之後至起身![]()
![]()
傻的嗎低能佬,800 得返 500幾![]()
![]()
![]()
有迫和既可能 梗係割禾青啦 去到长賽尾段南非唔攻死守
可咩能?
依家事實就係你傻的嗎
收少二百幾,足足少左 1/3
![[369]bg](/faces/biggrin/369.gif)
睇睇下Galaxy Z Fold7幾吸引
唔建議摺機
所有摺既系列暫時都係傻的嗎
點呀用緊
我覺得幾好用,
岩哂我呢D老花阿叔![]()
唯一唔好都係舊電容量少,
用半日就要充電
我都真係諗過下部機買摺, 又係老花問題![]()
![]()
