[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
防守型前鋒 1日
對住高賠率過關打飛機係無用 以後只會買單式兩範重注! 例如讓球/單雙/角球加入球大細 1.7-2.5賠率最易食 一棍啤落去


又唔見人地冇用#hehe# #hehe#
https://upload.hkgolden.media/comment/ugxvtt1v.4r02fpr50yq.1f3tsphfj1l.4nc.jpg
創之足跡 1日
單定雙? 聽聞買入球單好過買雙
防守型前鋒 1日
1.7-2.5賠率最易食

賠1.0X果D先最易食啊O:-)
防守型前鋒 1日
單定雙? 聽聞買入球單好過買雙


兩邊都買咪實贏囉
創之足跡 1日
1.7-2.5賠率最易食

賠1.0X果D先最易食啊O:-)

唔一定 英格蘭對加納 1.09主 都開和
豹哥 1日
一槍過2000!


支持,買咩?

聽日寧為玉碎不作雅存

梗係買即日啦,仲聽日#ng#
防守型前鋒 1日
1.7-2.5賠率最易食

賠1.0X果D先最易食啊O:-)

唔一定 英格蘭對加納 1.09主 都開和


一場係咁啫O:-)
939 1日
單定雙? 聽聞買入球單好過買雙

梗係買晒
膠膠貓(無JJ) 1日
單定雙? 聽聞買入球單好過買雙


兩邊都買咪實贏囉


如果0:0 即係單定雙?[sosad] [sosad] [sosad]
三聯佐敦 1日
賭神創又有賭博理論教大家,學野喇[bomb]
密膠 23小時
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)

又潤勁流傻[sosad]
密膠 23小時
對住高賠率過關打飛機係無用 以後只會買單式兩範重注! 例如讓球/單雙/角球加入球大細 1.7-2.5賠率最易食 一棍啤落去

我以後 我決定 我發誓
[sosad]lm
點呀? 23小時
單定雙? 聽聞買入球單好過買雙


兩邊都買咪實贏囉


如果0:0 即係單定雙?[sosad] [sosad] [sosad]

雙,所以雙既倍率低過單,
單一定要有波入先至出現[sosad]
Mr.Slow 23小時
一槍過2000!


支持,買咩?

聽日寧為玉碎不作雅存

育碎?
你係至好講啊
唔係咁易架黃師傅

就係你 32樓跳出去
落地果下,要撞到平台
咁先冇啲機會斷開一兩截
但都未致於「碎」啊O:-)
939 23小時
對住高賠率過關打飛機係無用 以後只會買單式兩範重注! 例如讓球/單雙/角球加入球大細 1.7-2.5賠率最易食 一棍啤落去

我以後 我決定 我發誓
[sosad]lm

我會還[sosad]
條女個胸好細 23小時
一槍過2000!


支持,買咩?

聽日寧為玉碎不作雅存

育碎?
你係至好講啊
唔係咁易架黃師傅

就係你 32樓跳出去
落地果下,要撞到平台
咁先冇啲機會斷開一兩截
但都未致於「碎」啊O:-)

瓦全呀 英國大學生
你寫阿全都得既
tony.so 23小時
一槍過2000!


支持,買咩?


上少少先話輸剩500
點解又有2000拎出嚟賭?

賤津

仲話同你買卷,做你債主慘過做狗,有錢唔Seven還咁Hi Hi都有嘅。。。
Mr.Slow 23小時
一槍過2000!


支持,買咩?


上少少先話輸剩500
點解又有2000拎出嚟賭?

賤津

[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm
https://upload.hkgolden.media/comment/h0arnp3x.ayodbsmja30.rzsrynw5l4v.x3j.jpg
Mr.Slow 23小時
對住高賠率過關打飛機係無用 以後只會買單式兩範重注! 例如讓球/單雙/角球加入球大細 1.7-2.5賠率最易食 一棍啤落去

[sosad2]lm [sosad2]lm [sosad2]lm
https://upload.hkgolden.media/comment/h2w2al1q.tn4lcuajs5e.khh2ugb5gyi.wr3.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/llwoz1ji.vqs2vwvghkj.vo42nnvztbe.yzq.jpg
黃白虎紋貓 23小時
一槍過2000!


支持,買咩?


上少少先話輸剩500
點解又有2000拎出嚟賭?

賤津

[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm
https://upload.hkgolden.media/comment/h0arnp3x.ayodbsmja30.rzsrynw5l4v.x3j.jpg

創狗打賞流狗個乞衣[369] [369] [369]
江海怡 23小時
創仔輸少少唔駛灰心喇,
我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇xx(


江東子弟多才俊,捲土重來未可知!


一路都想問
江東 同 垃圾 有乜關係[sosad] [sosad]

​項羽覺得當年帶領八千名江東子弟兵出來打天下,如今全軍覆沒、無一生還,自己實在沒臉見江東父老。於是他拒絕渡江,最終在烏江邊自刎身亡。
心亂飛 22小時
一槍過2000!


支持,買咩?

聽日寧為玉碎不作雅存

咁少本 1上死狗都冇用啦
跑多D本返黎啦
給膠人 22小時
創仔輸少少唔駛灰心喇,
我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇xx(


江東子弟多才俊,捲土重來未可知!


一路都想問
江東 同 垃圾 有乜關係[sosad] [sosad]

​項羽覺得當年帶領八千名江東子弟兵出來打天下,如今全軍覆沒、無一生還,自己實在沒臉見江東父老。於是他拒絕渡江,最終在烏江邊自刎身亡。


項羽 件垃圾肯定唔係
至於子弟兵 死勁晒
咁成件事都無一點中 仲沉落去信 [sosad]
無心法師. 22小時
一槍過2000!


支持,買咩?


上少少先話輸剩500
點解又有2000拎出嚟賭?

賤津

仲話同你買卷,做你債主慘過做狗,有錢唔Seven還咁Hi Hi都有嘅。。。

創狗:挑,唔好借比我囉,我又無用把刀寒住你逼你借:D ,
哈哈 ,憑自己命本事借既錢,點解要還,Hi Auntie:D
黃白虎紋貓 22小時
創仔輸少少唔駛灰心喇,
我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇xx(


江東子弟多才俊,捲土重來未可知!


一路都想問
江東 同 垃圾 有乜關係[sosad] [sosad]

​項羽覺得當年帶領八千名江東子弟兵出來打天下,如今全軍覆沒、無一生還,自己實在沒臉見江東父老。於是他拒絕渡江,最終在烏江邊自刎身亡。


項羽 件垃圾肯定唔係
至於子弟兵 死勁晒
咁成件事都無一點中 仲沉落去信 [sosad]

項羽贏過好多場劣勢既戰爭
創狗覺得自己1上49,同項羽咁威猛
下場同結局創狗唔理
跳到頁尾