點呀?
23小時
創仔輸少少唔駛灰心喇,
我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇
江東子弟多才俊,捲土重來未可知!
我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇
江東子弟多才俊,捲土重來未可知!
up緊,就快得
買完望一望,Hi呀AMC來既,即走蝕左2毫子

![[???]](/faces/wonder2.gif)