[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
點呀? 23小時
創仔輸少少唔駛灰心喇,
我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇xx(


江東子弟多才俊,捲土重來未可知!
條女個胸好細 23小時
仲有幾多賭本 今晚再黎過羅
創之足跡 23小時
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)
江海怡 23小時
創仔輸少少唔駛灰心喇,
我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇xx(


江東子弟多才俊,捲土重來未可知!

我琴日都睇錯,入左AMC[sosad]dw 買完望一望,Hi呀AMC來既,即走蝕左2毫子[sosad]dw
膠膠貓(無JJ) 23小時
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)


明明話賭得好順架#yup# [sosad] [sosad] [sosad]
膠膠貓(無JJ) 23小時
創蛇點解唔借多d錢,一野過澳門賭場贏錢當提款機任攞錢既?
三聯佐敦 23小時
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)


明明話賭得好順架#yup# [sosad] [sosad] [sosad]

場場收錢,點會輸架:~(
豹哥 23小時
你班高登伯賭得咁能大[sosad]
膠膠貓(無JJ) 23小時
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)


明明話賭得好順架#yup# [sosad] [sosad] [sosad]

場場收錢,點會輸架:~(


係喎,但d錢去左邊呢[???]
江海怡 23小時
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)


明明話賭得好順架#yup# [sosad] [sosad] [sosad]

場場收錢,點會輸架:~(


係喎,但d錢去左邊呢[???]

不翼而飛
分享用賬號 23小時
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)

創,喺你眼中流sir 仲低賤過行家?
LoveVictoria 23小時
你班高登伯賭得咁能大[sosad]

我30幾歲
未到伯囉
神秘大叔 23小時
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)


明明話賭得好順架#yup# [sosad] [sosad] [sosad]

賭得順同贏錢係兩回事[sosad]lm
賺咗玩[sosad]lm
護雅犬 23小時
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)


明明話賭得好順架#yup# [sosad] [sosad] [sosad]

輸得好順[sosad]
條女個胸好細 23小時
輸剩500 入100八仔, 還110行家(90出,250入gameone)


明明話賭得好順架#yup# [sosad] [sosad] [sosad]

輸得好順[sosad]

聽日又無錢開飯喇喎
給膠人 23小時
創仔輸少少唔駛灰心喇,
我呢個六月買錯垃圾股輸左35000鎂斬哂倉都係咁喇xx(


江東子弟多才俊,捲土重來未可知!


一路都想問
江東 同 垃圾 有乜關係[sosad] [sosad]
創之足跡 23小時
一槍過2000!
膠膠貓(無JJ) 23小時
一槍過2000!


支持,買咩?
創之足跡 23小時
一槍過2000!


支持,買咩?

聽日寧為玉碎不作雅存
打字慢手 23小時
一槍過2000!


支持,買咩?


上少少先話輸剩500
點解又有2000拎出嚟賭?
點呀? 23小時
一槍過2000!


支持,買咩?

聽日寧為玉碎不作雅存

支持背水一戰#yup#
創之足跡 23小時
對住高賠率過關打飛機係無用 以後只會買單式兩範重注! 例如讓球/單雙/角球加入球大細 1.7-2.5賠率最易食 一棍啤落去
創之足跡 23小時
一槍過2000!


支持,買咩?


上少少先話輸剩500
點解又有2000拎出嚟賭?

賤津
黃白虎紋貓 23小時
一槍過2000!


支持,買咩?


上少少先話輸剩500
點解又有2000拎出嚟賭?

賤津

創狗幾時再打賞流狗呢
防守型前鋒 23小時
一槍過2000


支持,買咩?


上少少先話輸剩500
點解又有2000拎出嚟賭?

賤津


你由3月講到而家
跳到頁尾