[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
大豆。 1日
唔明點解瑞士個場兩隊仲咁落力踢
明明都出硬線:o)

加拿大明顯想守和場波算,把鬼...:o)
Peach 1日
[999] https://upload.hkgolden.media/comment/syttvwmm.nzhdcrvy5ml.pcdydmmyep4.pb0.jpg
再打會死 1日
goal
膠幾錢 1日
瑞士
即入[sosad]
大豆。 1日
唔明點解瑞士個場兩隊仲咁落力踢
明明都出硬線:o)

兩隊西波唔該早d出局...#ng#
失落豬 1日
瑞士
即入[sosad]

@_@
岡部倫太郎 1日
下半場46秒入波
#yup#sg
拆雲 1日
下半場46秒入波
#yup#sg

miss左:~(yup :~(yup :~(yup
葡提(阿婆) 1日
頂呀,轉左台先入[fuck]
壽司龍 1日
波黑越踢越唔對辦既:o)
再打會死 1日
瑞士依D閪波又會臨尾香架啦Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z
岡部倫太郎 1日
下半場46秒入波
#yup#sg

miss左:~(yup :~(yup :~(yup

瑞士糖番左來啦
#yup#sg
岡部倫太郎 1日
瑞士依D閪波又會臨尾香架啦Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z

下半場先出真功夫
^3^sg
原來係咁嫁 1日
瑞士依D閪波又會臨尾香架啦Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z

瑞士糖唔踢太公波出黎搞事
葡提(阿婆) 1日
#yup# #yup# #yup#
再打會死 1日
@_@ @_@ @_@ @_@ @_@
壽司龍 1日
文讚比一傳一射
瑞士出咗個勁黑人
Peach 1日
2:0
拆雲 1日
2 : 0 :Osq :Osq :Osq
膠幾錢 1日
瑞士xx(
岡部倫太郎 1日
想啪番粒瑞士糖
:Psg
壽司龍 1日
點對得住主場球迷O:-)
Peach 1日
點對得住主場球迷O:-)

大家紅衫冇所謂
小野人 1日
disco掟水樽[sosad] 好不滿被換
壽司龍 1日
40歲想入波真係唔易
跳到頁尾