[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
一時衝動 1日
B組次名休息時間少好多
瑞士唔會甘心做第二
膠幾錢 1日
今晚巴西會否客其他?_?cl


炒唔起 蘇格蘭,

贏海地都係得3球xx(sq


巴閪
自從比德國中出7連發
已經變了弱旅
膠幾錢 1日
今日好似好難買咁[sosad]


不賭就是贏[sosad]
高燈仔 1日
好大雨:~(
膠幾錢 1日
不知不覺今晚就開始第3輪[sosad]
開始睇班走線之鬼點操作


今屆仲未有 新星彈起

仲係睇緊美欺、丙朗、包皮
係夏向左走向右走特第一次參加世界盃有d睇頭
膠幾錢 1日
今晚巴西會否客其他?_?cl


巴西開波之時
香港都日出了[sosad]
大豆。 1日
今晚巴西會否客其他?_?cl


炒唔起 蘇格蘭,

贏海地都係得3球xx(sq

果場佢地唔贏夠收油姐,不過今場都應該唔會大炒掛...
葡提(阿婆) 1日
陳韋拿
Peach 1日
除左619,有咩台播波黑果場[sosad]
膠幾錢 1日
除左619,有咩台播波黑果場[sosad]


網上[sosad]
LoveVictoria 1日
紅衫係瑞士糖?
壽司龍 1日
熱醒咗唯有睇
呢組雙開都覺得悶
葡提(阿婆) 1日
[banghead]
再打會死 1日
大肥婆
B頭佬III 1日
Jm9[sosad2]lm
葡提(阿婆) 1日
早d舉啦:o)
壽司龍 1日
當自己大哨?想扭龍[sosad]
19090 1日
海軍鬥水兵…
岡部倫太郎 1日
首名定次名條線好D
[sosad]sg
岡部倫太郎 1日
好似冇人睇波黑果場
[sosad]sg
再打會死 1日
瑞士真係閪波黎xx( xx(
膠幾錢 1日
首名定次名條線好D
[sosad]sg


沒有分別
都係唔會奪冠[sosad]
再打會死 1日
好似冇人睇波黑果場
[sosad]sg

雙開緊[sosad]
膠幾錢 1日
好似冇人睇波黑果場
[sosad]sg


睇緊#yup#
再打會死 1日
波妹幾正:P
跳到頁尾