[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
若要生活好 1日
聽朝又要早起睇巴西:-(
防守型前鋒 1日
加拿大瑞士

協議和波:-] #hehe# :-]


兩邊要計數究竟首名定次名出線有so

加拿大瑞士走咩線都冇so 咩新鮮蘿蔔皮[sosad]


可以揀16強對荷蘭定葡萄牙[sosad]
荷蘭好似冇咁強
但加拿大首名, 32強可以繼續有「主場」優勢[sosad]
葡提(阿婆) 1日
今日開始兩個時段睇晒四場[banghead]
岡部倫太郎 1日
聽朝又要早起睇巴西:-(

為左睇尼馬
#love#sg
Peach 1日
今日開始兩個時段睇晒四場[banghead]

係3個時段6場:~(
冷泉麻子 1日
今日好似好難買咁[sosad]
飲雞水 1日
聽朝又要早起睇巴西:-(


6am見 [sosad]
全昭旻 1日
加拿大瑞士

協議和波:-] #hehe# :-]


兩邊要計數究竟首名定次名出線有so

加拿大瑞士走咩線都冇so 咩新鮮蘿蔔皮[sosad]


可以揀16強對荷蘭定葡萄牙[sosad]
荷蘭好似冇咁強
但加拿大首名, 32強可以繼續有「主場」優勢[sosad]

分組賽頭10最多和冇輸
32強一定有人要死O:-)
葡提(阿婆) 1日
今日開始兩個時段睇晒四場[banghead]

係3個時段6場:~(

哇Hi,睇兩個時段收檔xx(
LoveVictoria 1日
今晚巴西會否客其他?_?cl
冷泉麻子 1日
已經allin左巴閪角細同歧視佬入波:-[
原來係咁嫁 1日
今晚巴西會否客其他?_?cl


炒唔起 蘇格蘭,

贏海地都係得3球xx(sq
原來係咁嫁 1日
已經allin左巴閪角細同歧視佬入波:-[


買首名咁勇[sosad]sq
若要生活好 1日
今晚巴西會否客其他?_?cl


炒唔起 蘇格蘭,

贏海地都係得3球xx(sq

無左拉芬拿xx(
北姑十二樂芳 1日
6:00 am 巴西 #yup#
凸衰正虎 1日
feel到巴西會出事,得次名[369]

又燈

摩仔大炒海地靠得失球拎首名#yup#

摩仔攻力唔似炒到[sosad]
當然唔排除已經出局班友無心踢會散晒[sosad]
都係睇好巴西生性贏蘇格蘭首名出線
凸衰正虎 1日
加拿大瑞士

協議和波:-] #hehe# :-]


兩邊要計數究竟首名定次名出線有so

加拿大瑞士走咩線都冇so 咩新鮮蘿蔔皮[sosad]


可以揀16強對荷蘭定葡萄牙[sosad]
荷蘭好似冇咁強
但加拿大首名, 32強可以繼續有「主場」優勢[sosad]

但佢哋踢先,葡萄牙果種咩形勢難講,但一條線法國西班牙,一條線阿根廷都唔著數好多[sosad]
原來係咁嫁 1日
feel到巴西會出事,得次名[369]

又燈

摩仔大炒海地靠得失球拎首名#yup#

摩仔攻力唔似炒到[sosad]
當然唔排除已經出局班友無心踢會散晒[sosad]
都係睇好巴西生性贏蘇格蘭首名出線

巴西首名, 條路打日本, NORWAY/德國
巴西次名, 條路打荷蘭, 南韓/瑞士

兩邊都係唔好睇唔好食[sosad]sq
原來係咁嫁 1日
feel到巴西會出事,得次名[369]

又燈

摩仔大炒海地靠得失球拎首名#yup#

摩仔攻力唔似炒到[sosad]
當然唔排除已經出局班友無心踢會散晒[sosad]
都係睇好巴西生性贏蘇格蘭首名出線

巴西首名, 條路打日本, NORWAY/德國 象牙海岸先岩[banghead]sq
巴西次名, 條路打荷蘭, 南韓/瑞士

兩邊都係唔好睇唔好食[sosad]sq
全昭旻 1日
阿根廷
法國
西班牙
英格蘭
巴西
摩洛哥
葡萄牙
荷蘭
德國
比利時
世界排名頭10
你走咩線入到16線都5成機會撞是但一隊
一時衝動 1日
不知不覺今晚就開始第3輪[sosad]
開始睇班走線之鬼點操作
一時衝動 1日
加拿大瑞士

協議和波:-] #hehe# :-]


兩邊要計數究竟首名定次名出線有so

加拿大瑞士走咩線都冇so 咩新鮮蘿蔔皮[sosad]


可以揀16強對荷蘭定葡萄牙[sosad]
荷蘭好似冇咁強
但加拿大首名, 32強可以繼續有「主場」優勢[sosad]


佢地打先點都會俾後面啲組睇住黎走線[sosad]
不如盡力踢好佢仲好
冷泉麻子 1日
已經allin左巴閪角細同歧視佬入波:-[


買首名咁勇[sosad]sq

破釜沉舟#kill2# #kill2#
夜欄人靜 1日
加拿大瑞士

協議和波:-] #hehe# :-]


兩邊要計數究竟首名定次名出線有so

加拿大瑞士走咩線都冇so 咩新鮮蘿蔔皮[sosad]


可以揀16強對荷蘭定葡萄牙[sosad]
荷蘭好似冇咁強
但加拿大首名, 32強可以繼續有「主場」優勢[sosad]


佢地打先點都會俾後面啲組睇住黎走線[sosad]
不如盡力踢好佢仲好

第二輪後拎左四分都大機率以第三名出線,認同後面組先可以睇線黎走
倒不如出副選比主力抖下好過,今屆仲要比以住打多場
1-3分既球隊先要出盡全力求勝或平搏出線
黃白虎紋貓 1日
加拿大瑞士

協議和波:-] #hehe# :-]


兩邊要計數究竟首名定次名出線有so

加拿大瑞士走咩線都冇so 咩新鮮蘿蔔皮[sosad]


可以揀16強對荷蘭定葡萄牙[sosad]
荷蘭好似冇咁強
但加拿大首名, 32強可以繼續有「主場」優勢[sosad]


佢地打先點都會俾後面啲組睇住黎走線[sosad]
不如盡力踢好佢仲好

第二輪後拎左四分都大機率以第三名出線,認同後面組先可以睇線黎走
倒不如出副選比主力抖下好過,今屆仲要比以住打多場
1-3分既球隊先要出盡全力求勝或平搏出線

入到淘汰賽都無話邊到弱
只係通常啲分組賽踢得好既非熱門會現形
跳到頁尾