[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
宅度宅 1日
德國咩事輸波:o) :o) :o)
"你問我點睇" 1日
日本自己踢入咩
對面仲唔想攻
小野人 1日
瑞典中場輸哂
"你問我點睇" 1日
德國咩事輸波:o) :o) :o)
造畀日本第3
葡提(阿婆) 1日
[banghead]
北姑十二樂芳 1日
差D [banghead] [banghead]
力食神 1日
MK仔最有侵略性....
"你問我點睇" 1日
兩邊都唔想攻
瑞典戲都唔做
高燈仔 1日
約基老師[sosad]
岡部倫太郎 1日
德國咩事輸波:o) :o) :o)

廢囉
;-)sg
民主歌星獻忠 1日
兩邊都唔想攻
瑞典戲都唔做

泡9話日韓血濃於水,兩岸一家親,求日本大勝,比泡狗最後一名出線
民主歌星獻忠 1日
德國咩事輸波:o) :o) :o)

廢囉
;-)sg

DEI,大愛,送有色種族出線
凸衰正虎 1日
兩邊都唔想攻
瑞典戲都唔做

泡9話日韓血濃於水,兩岸一家親,求日本大勝,比泡狗最後一名出線

泡狗溝晒d日本妹,國仇家恨一咩家親#kill#
民主歌星獻忠 1日
https://static-cdn.nextapple.tw/prod/2026-06/6F496C0F991AB31D183E901D97ECBA9A/8cb7bab74bd85edd019dd4c2de3cefb9_750.webp
https://www.instagram.com/naiel.aguilera/
人生迷路者 1日
日本攻勢威脅大少少。
富田美憂 1日
連C
岡部倫太郎 1日
日本係咪想豬1球
#hehe#sg
富田美憂 1日
1-2
Peach 1日
1:2
拆雲 1日
[shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
才惱人應援歌 1日
德國咩事輸波:o) :o) :o)

送泡菜一程
Peach 1日
VAR[sosad]
Peach 1日
VAR[sosad]

Goal
葡提(阿婆) 1日
#yup# #yup# #yup#
力量型bb 1日
前田大J:)
跳到頁尾