[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Peach 1日
日本妹靚過韓國好多[bomb] https://upload.hkgolden.media/comment/xc0fkqkb.i1xr43fvchx.naw1k0gchqc.akd.jpg
RacingDriver 1日
https://www.rte.ie/player/onnow/66546216064lin
小野人 1日
瑞典d傳波好差吓
姬島朱乃 1日
日本妹靚過韓國好多[bomb] https://upload.hkgolden.media/comment/xc0fkqkb.i1xr43fvchx.naw1k0gchqc.akd.jpg

韓國整果班就世界級
平時果班衰過港女
高燈仔 1日
日本拎第3名算啦[sosad]
搏下睇下可唔可以對到瑞士,德國
黃金回旋 1日
日本拎第3名算啦[sosad]
搏下睇下可唔可以對到瑞士,德國

第3對法國喎[sosad]
Peach 1日
[bomb] https://upload.hkgolden.media/comment/rtoaffun.oexffwaenb4.zwz2vdadr2z.zn2.jpg
再打會死 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/szvx3jtg.et42dxx0qfr.5s4fg30gpxy.5ov.png
金髮
假如 1日
打巴西
小野人 1日
約老師搶唔到點 好廢
凸衰正虎 1日
日本拎第3名算啦[sosad]
搏下睇下可唔可以對到瑞士,德國

一定對瑞士,會唔會臨完場老烏送瑞典比巴西?:P
https://upload.hkgolden.media/comment/tl531fko.uyjnqyffiqv.w25ko5s2ajr.gxv.jpg
凸衰正虎 1日
日本拎第3名算啦[sosad]
搏下睇下可唔可以對到瑞士,德國

第3對法國喎[sosad]

唔係有機對瑞士咩?[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/c2v0mhvr.k3qadrbuydl.waxqsfjzumo.1ce.jpg
才惱人應援歌 1日
黃寶石戰神卡
Peach 1日
突尼西亞[noic]cl https://upload.hkgolden.media/comment/l12vrhkw.hwalivj0yne.ombvyrnq2pc.gwd.jpg
葡提(阿婆) 1日
[banghead]
"你問我點睇" 1日
文字直播
富田美憂 1日
拉返連迪洛夫落中堅
再打會死 1日
架仔無啦啦換人[sosad]
高燈仔 1日
換走隊長,日本仔 #hehe#
再打會死 1日
田中碧今日咁生猛[sosad]
富田美憂 1日
兩隊而家4個中場都係英超兵[sosad]
脹根碩 1日
日本博第三其實制得過[sosad]
人生迷路者 1日
日本咁早換人。
凸衰正虎 1日
日本博第三其實制得過[sosad]

如果唔係有機對法國/挪威而肯定瑞士,兩邊可能鬥own goal讓個第二出黎[banghead]
"你問我點睇" 1日
法國好似對伊瓜多
跳到頁尾