[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
岡部倫太郎 1日
希望瑞典和或羊日本
#yup#sg
RacingDriver 1日
希望瑞典和或羊日本
#yup#sg

唔會啦, 日本會輕鬆贏
才惱人應援歌 1日
瑞典 - 日本
澳洲 - 巴拉圭
奧地利 - 阿爾及利亞
克羅地亞 - 加納
原本呢4場係可以打默契波一齊第二第三出線
但厄瓜多爾贏咗就唔同講法
巴拉圭阿爾及利亞都係-2,和波都未必出到線

一陣睇巴拉圭搏唔搏4分
上一場食過紅牌
排名會低過阿爾及利亞#hehe#
凸衰正虎 1日
瑞典 - 日本
澳洲 - 巴拉圭
奧地利 - 阿爾及利亞
克羅地亞 - 加納
原本呢4場係可以打默契波一齊第二第三出線
但厄瓜多爾贏咗就唔同講法
巴拉圭阿爾及利亞都係-2,和波都未必出到線

所以話默契波太大安旨意[sosad]
答桑下乞兒問 1日
半場6-0#kill#
飲雞水 1日
#hohojpn#wc
加勒比海 1日
日本,瑞典密契睇盤波
葡提(阿婆) 1日
#kill#lm #kill#lm #kill#lm
北姑十二樂芳 1日
精神精神 :-] :-]
葡提(阿婆) 1日
一開始已經兩角[sosad]
富田美憂 1日
連C
富田美憂 1日
0-1 own goal
Peach 1日
1:0
高燈仔 1日
突尼閪[sosad] [sosad] [sosad]
再打會死 1日
娜娜
小野人 1日
瑞典#kill#
富田美憂 1日
0-2[sosad]
Peach 1日
0:2
小野人 1日
2:0[sosad] 突西真係西
Peach 1日
突尼西亞真係終極魚腩[sosad]
才惱人應援歌 1日
荷蘭輕輕鬆鬆刷魚腩[sosad]
答桑下乞兒問 1日
時間唔多喇日本仲未入既
葡提(阿婆) 1日
時間唔多喇日本仲未入既

Ikea唔差喎,兩邊都快
飲雞水 1日
#hohojpn#wc
阿 狗 𓃡 1日
垃圾中嘅垃圾 突尼西亞
跳到頁尾