up緊,就快得
發表失敗
發表失敗
RacingDriver
1日
紐亞啲反應慢L到呢....![[sosad]](/faces/sosad.gif)
不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識
凸衰正虎
1日
如果象牙贏,厄瓜多爾又贏,呢組只有庫拉索是輸家
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
打丁的地獄
1日
色盲點認球證同德國
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
打丁的地獄
1日
紐亞啲反應慢L到呢....![[sosad]](/faces/sosad.gif)
不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識
成隊最好既魯蛇都係力架
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
RacingDriver
1日
呢隊德國可能連英向左走向右走都唔夠打
總加速師
1日
紐亞啲反應慢L到呢....![[sosad]](/faces/sosad.gif)
不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識
呢場班豬手唔會去啦
一早已經係小組第一仲同你硬守咩
根本入第一球係意外嚟....
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
含著乳說好味
1日
呢隊德國可能連英向左走向右走都唔夠打
宜家隊德國隊只有能力洽細路仔

RacingDriver
1日
紐亞啲反應慢L到呢....![[sosad]](/faces/sosad.gif)
不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識
成隊最好既魯蛇都係力架![[sosad]](/faces/sosad.gif)
不留唔覺佢好好
RacingDriver
1日
呢隊德國可能連英向左走向右走都唔夠打
宜家隊德國隊只有能力洽細路仔
前十年仲有卻奧斯勉支撐下
再打會死
1日
力架無帶腦推窄位仲射乜膠
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
RacingDriver
1日
力架無帶腦推窄位仲射乜膠![[sosad]](/faces/sosad.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
含著乳說好味
1日
德國d 搶點渣到
唔知係當出左線 hea 踢定真係咁廢
岡部倫太郎
1日
硬係覺得呢個女球證今場會唔少誤判

再打會死
1日
硬係覺得呢個女球證今場會唔少誤判

women
希志妹妹
1日
厄瓜防守人多 進攻人少
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
Peach
1日
做咩唔即射又唔傳
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
高燈仔
1日
呢隊垃圾真係值得出局
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
跳到頁尾