[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
再打會死 1日
光頭向左走向右走竟然唔睇德國睇褲拉索[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
RacingDriver 1日
紐亞啲反應慢L到呢....[sosad]

不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識
Peach 1日
光頭向左走向右走竟然唔睇德國睇褲拉索[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/4shrbwp4.q4ovi0autbq.x0atznhv44p.aqc.jpg
RacingDriver 1日
打殘力架德國, 如果輸咗領隊會辭職

輸左一樣出線

咁德國入到去都快D被淘汰 [fuck] [fuck] [fuck]
葡提(阿婆) 1日
光頭向左走向右走竟然唔睇德國睇褲拉索[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/4shrbwp4.q4ovi0autbq.x0atznhv44p.aqc.jpg

無咩機會睇庫拉索#yup#
凸衰正虎 1日
如果象牙贏,厄瓜多爾又贏,呢組只有庫拉索是輸家[sosad]
姬島朱乃 1日
光頭向左走向右走竟然唔睇德國睇褲拉索[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/4shrbwp4.q4ovi0autbq.x0atznhv44p.aqc.jpg

咁先顯得佢鐘意波:o)
又或者其實之前一早錄低[photo]
打丁的地獄 1日
色盲點認球證同德國[sosad]
打丁的地獄 1日
光頭向左走向右走竟然唔睇德國睇褲拉索[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/4shrbwp4.q4ovi0autbq.x0atznhv44p.aqc.jpg

咁先顯得佢鐘意波:o)
又或者其實之前一早錄低[photo]

可能有bug
兩場波都見到佢[369]
打丁的地獄 1日
紐亞啲反應慢L到呢....[sosad]

不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識

成隊最好既魯蛇都係力架[sosad]
B頭佬III 1日
VAR?
RacingDriver 1日
呢隊德國可能連英向左走向右走都唔夠打
總加速師 1日
紐亞啲反應慢L到呢....[sosad]

不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識


呢場班豬手唔會去啦
一早已經係小組第一仲同你硬守咩
根本入第一球係意外嚟....[sosad]
含著乳說好味 1日
呢隊德國可能連英向左走向右走都唔夠打

宜家隊德國隊只有能力洽細路仔:-(
RacingDriver 1日
紐亞啲反應慢L到呢....[sosad]

不如話班力架冇哂傳統德國嘅防守意識

成隊最好既魯蛇都係力架[sosad]

不留唔覺佢好好
RacingDriver 1日
呢隊德國可能連英向左走向右走都唔夠打

宜家隊德國隊只有能力洽細路仔:-(

前十年仲有卻奧斯勉支撐下
再打會死 1日
力架無帶腦推窄位仲射乜膠[sosad]
RacingDriver 1日
力架無帶腦推窄位仲射乜膠[sosad]

[sosad]
含著乳說好味 1日
德國d 搶點渣到:o)

唔知係當出左線 hea 踢定真係咁廢
再打會死 1日
褲拉索D解圍嚇死人[sosad] [sosad] [sosad]
岡部倫太郎 1日
硬係覺得呢個女球證今場會唔少誤判
:Dsg
再打會死 1日
硬係覺得呢個女球證今場會唔少誤判
:Dsg

women
希志妹妹 1日
厄瓜防守人多 進攻人少[sosad]
Peach 1日
做咩唔即射又唔傳[sosad]
高燈仔 1日
呢隊垃圾真係值得出局 [sosad]
跳到頁尾