蝦蝦蝦子麵
1日
Hi泡菜連南非都輸
出到線都係第一round比人屠
出到線都係第一round比人屠

聽日巴拉圭澳洲可以默契波4分一齊出線
日本之後輸的話,是咪又可以羅住4分落去第三,進一步逼死泡狗?
日本就算走線都要揀巴西/摩洛哥/法國
摩洛哥踢法接近未必有甜頭
法國太fit
點睇最易食都係巴西
揀法國
日本對歐洲隊有buff
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
聽日巴拉圭澳洲可以默契波4分一齊出線
日本之後輸的話,是咪又可以羅住4分落去第三,進一步逼死泡狗?
日本就算走線都要揀巴西/摩洛哥/法國
摩洛哥踢法接近未必有甜頭
法國太fit
點睇最易食都係巴西
揀法國
日本對歐洲隊有buff
法國話曬都係大熱
唔會咁傻的嗎專登去撞法國啩
聽日巴拉圭澳洲可以默契波4分一齊出線
日本之後輸的話,是咪又可以羅住4分落去第三,進一步逼死泡狗?
日本就算走線都要揀巴西/摩洛哥/法國
摩洛哥踢法接近未必有甜頭
法國太fit
點睇最易食都係巴西
揀法國
日本對歐洲隊有buff
法國話曬都係大熱
唔會咁傻的嗎專登去撞法國啩
格食格
就好似韓國對日本 唔知點解係有得踢
Hi泡菜連南非都輸
出到線都係第一round比人屠
第3 得失球-1
後面有幾隊守和就4分出到線
睇住黎食
果d打算守和就出線,冇積極爭取入波既球隊都瀨左野...
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
暫時睇嚟E組最困難