sam哥冇正選
韓狗係咪九成出局
泡菜3分負1球係咪隨時出唔到線
韓狗係咪九成出局要睇其他組但應該好多第3名都會有4分
韓狗係咪九成出局要睇其他組但應該好多第3名都會有4分3分-1有d掹車邊
泡菜真係好垃圾。踢到完全唔想入波。
就咁睇態度我唔覺得泡菜想贏其實第一場嬴捷克以為有料點知原來捷克係組中魚腩
就咁睇態度我唔覺得泡菜想贏其實
韓狗係咪九成出局要睇其他組但應該好多第3名都會有4分3分-1有d掹車邊 唉