[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
再打會死 1日
亞太區有一天成為亞太區你個街幫歧視之星刷入球
Peach 1日
2:0[sosad]
北姑十二樂芳 1日
又送 [sosad] [sosad]
再打會死 1日
check咩[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl
RacingDriver 1日
亞太區有一天成為亞太區你個街幫歧視之星刷入球

死馬騮死好彩

VAR #kill# #kill# #kill#
森巴狂迷 1日
連vj都4粒[sosad]
呢屆世盃咩料
高燈仔 1日
踢腳啦
RacingDriver 1日
Varv#yup#
再打會死 1日
庄家唔比啊#yup#cl
葡提(阿婆) 1日
:o)
拆雲 1日
no goal:Osq :Osq :Osq
再打會死 1日
連vj都4粒[sosad]
呢屆世盃咩料

魚腩隊Z_Z
北姑十二樂芳 1日
on79 :o) :o) :o) :o)
RacingDriver 1日
抵死死馬騮 #yup# #hoho# #hoho#
再打會死 1日
巴西妹真係正:P
森巴狂迷 1日
咁都foul?
脹根碩 1日
咁都foul [sosad]
高燈仔 1日
摩洛哥咩事 [sosad] :o)
LoveVictoria 1日
巴西始終高幾班
脹根碩 1日
摩洛哥咩事 [sosad] :o)

走線#adore#
森巴狂迷 1日
俾人踢腳果個犯規,球證咩料
高燈仔 1日
摩洛哥咩事 [sosad] :o)

走線#adore#

要對荷蘭,唔易食
RacingDriver 1日
俾人踢腳果個犯規,球證咩料

後衛想回傳龍門嗰時畀馬騮hi到隻腳喎失腳
CookMon 1日
foul都無話錯晒嘅,已經出腳
有機會令防守球員受傷
如果識跌低拍晒地會順眼啲[sosad]
Peach 1日
蘇格蘭妹豬https://upload.hkgolden.media/comment/kvlhthip.nphhxeerppi.403mnrl3une.e1v.jpg
跳到頁尾