up緊,就快得
發表失敗
發表失敗
防守型前鋒
1日
嘩~咁快1:0, 好彩估中首球

葡提(阿婆)
1日
咁多大佬睇
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
再打會死
1日
海地
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
北姑十二樂芳
1日
kaka

防守型前鋒
1日
咁多大佬睇![[sosad]](/faces/sosad.gif)
雲加教授個樣冇咩點變
葡提(阿婆)
1日
咁多大佬睇![[sosad]](/faces/sosad.gif)
雲加教授個樣冇咩點變
Yes

高燈仔
1日
Hi Hilo
日本32強要對巴西
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
RacingDriver
1日
Hi Hilo
日本32強要對巴西![[sosad]](/faces/sosad.gif)
今時今日日本係唔洗驚呢隊巴閪
吳中立
1日
李華月
![[yipes]](/faces/yipes.gif)
葡提(阿婆)
1日
Hi Hilo
日本32強要對巴西![[sosad]](/faces/sosad.gif)
今時今日日本係唔洗驚呢隊巴閪
諗起足小
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
RacingDriver
1日
歐洲踢法嘅巴閪=垃圾
RacingDriver
1日
傻的嗎蘇格蘭送兩粒
跳到頁尾