[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Peach 1日
除衫收牌#good#
再打會死 1日
蛋治自爆未Z_Z Z_Z Z_Z Z_Z
再打會死 1日
亞太區有一天成為亞太區你個camman街,第3次大肥婆
Peach 1日
亞太區有一天成為亞太區你個camman街,第3次大肥婆

究竟係咪同一個黎[sosad2]lm
壽司龍 1日
支持主隊絕平#yup4#wc
再打會死 1日
耶堅着緊個件係哥迪奧拿tee[sosad]
葡提(阿婆) 1日
加拿大狂攻#kill#
再打會死 1日
亞太區有一天成為亞太區你個camman街,第3次大肥婆

究竟係咪同一個黎[sosad2]lm

Hi佢仲要左中右3個鏡頭:o) :o) :o)
再打會死 1日
懲罰閪波啊隔甩底:~( :~( :~( :~(
程皓波 1日
亞太區有一天成為亞太區你個camman街,第3次大肥婆

究竟係咪同一個黎[sosad2]lm

Hi佢仲要左中右3個鏡頭:o) :o) :o)

成件好加拿大[sosad] #cn#
程皓波 1日
亞太區有一天成為亞太區你個camman街,第3次大肥婆

究竟係咪同一個黎[sosad2]lm

Hi佢仲要左中右3個鏡頭:o) :o) :o)

成件事好加拿大[sosad] #cn#
壽司龍 1日
加拿大斬波有料到
葡提(阿婆) 1日
瑞士2:1 完#yup#
再打會死 1日
慘囉,加拿大要過美國踢[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
岡部倫太郎 1日
瑞士加拿大個主球證完場吹雞果下好L型
^3^sg
葡提(阿婆) 1日
慘囉,加拿大要過美國踢[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

[369]
LoveVictoria 1日
瑞士下半場好睇好多
壽司龍 1日
加拿大第二對韓國算好
瑞士隨時要對比利時
小野人 1日
上盤日:O
岡部倫太郎 1日
廣體完左瑞士場波轉左播波黑場波
[sosad]sg
壽司龍 1日
係好睇既
繼續#yup#
岡部倫太郎 1日
等睇6點巴西尼馬
[bomb]sg
再打會死 1日
加拿大第二對韓國算好
瑞士隨時要對比利時

比利時咁廢驚閪
岡部倫太郎 1日
加拿大第二對韓國算好
瑞士隨時要對比利時

比利時咁廢驚閪

真是
;-)sg
希志妹妹 1日
加拿下尾段係差埋門個下
有機追得返[sosad]
跳到頁尾