Half_Boiled
2日
狀元應該都係ajd
但件3號會點![]()
崔打法應該幾限制到新人成長
仲有隻新仔C要波要成長
本身阿羊呢一兩年都多左無球, 不過條友咁串唔知仲夾唔夾得黎
諗住疊埋心水等明日draft現場
點知爆單字母去熱火![]()
![]()
但有字母及bam
球員牌面上都唔夠3分出手點去拉空間 (個人覺得最少要兩個)
但籮蚊拋又唔知夠唔夠錢留佢
我估熱火外線guard都似係玩淘寶多過玩轉會
狀元應該都係ajd
但件3號會點![]()
崔打法應該幾限制到新人成長
仲有隻新仔C要波要成長
本身阿羊呢一兩年都多左無球, 不過條友咁串唔知仲夾唔夾得黎
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
諗住疊埋心水等明日draft現場
點知爆單字母去熱火![]()
![]()
但有字母及bam
球員牌面上都唔夠3分出手點去拉空間 (個人覺得最少要兩個)
但籮蚊拋又唔知夠唔夠錢留佢
我估熱火外線guard都似係玩淘寶多過玩轉會
Giannis 夾Bam同夾Turner有咩分別?
一係Bam出去射3分
![[???]](/faces/wonder2.gif)
狀元應該都係ajd
但件3號會點![]()
崔打法應該幾限制到新人成長
仲有隻新仔C要波要成長
本身阿羊呢一兩年都多左無球, 不過條友咁串唔知仲夾唔夾得黎
羊好似得番一年球員選項
但市場又好似冇乜邊隊食得起
25年原來仲pick 左隻sg
潛力就好夠既
諗住疊埋心水等明日draft現場
點知爆單字母去熱火![]()
![]()
但有字母及bam
球員牌面上都唔夠3分出手點去拉空間 (個人覺得最少要兩個)
但籮蚊拋又唔知夠唔夠錢留佢
我估熱火外線guard都似係玩淘寶多過玩轉會
Giannis 夾Bam同夾Turner有咩分別?
一係Bam出去射3分
防守真係會好硬淨
熱火要靠英雄哥攻堅唔會成功
單交易要搭JJJ仲要貼咁多支pick
就好似唔係幾着數
熱火有冇辦法可以簽到dort
諗住疊埋心水等明日draft現場
點知爆單字母去熱火![]()
![]()
但有字母及bam
球員牌面上都唔夠3分出手點去拉空間 (個人覺得最少要兩個)
但籮蚊拋又唔知夠唔夠錢留佢
我估熱火外線guard都似係玩淘寶多過玩轉會
Giannis 夾Bam同夾Turner有咩分別?
一係Bam出去射3分
防守真係會好硬淨
熱火要靠英雄哥攻堅唔會成功
單交易要搭JJJ仲要貼咁多支pick
就好似唔係幾着數
熱火有冇辦法可以簽到dort
應該都仲要留阿拋, 好難再點買人
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
諗住疊埋心水等明日draft現場
點知爆單字母去熱火![]()
![]()
但有字母及bam
球員牌面上都唔夠3分出手點去拉空間 (個人覺得最少要兩個)
但籮蚊拋又唔知夠唔夠錢留佢
我估熱火外線guard都似係玩淘寶多過玩轉會
Giannis 夾Bam同夾Turner有咩分別?
一係Bam出去射3分
防守真係會好硬淨
熱火要靠英雄哥攻堅唔會成功
單交易要搭JJJ仲要貼咁多支pick
就好似唔係幾着數
熱火有冇辦法可以簽到dort
應該都仲要留阿拋, 好難再點買人
who is 阿拋
諗住疊埋心水等明日draft現場
點知爆單字母去熱火![]()
![]()
但有字母及bam
球員牌面上都唔夠3分出手點去拉空間 (個人覺得最少要兩個)
但籮蚊拋又唔知夠唔夠錢留佢
我估熱火外線guard都似係玩淘寶多過玩轉會
Giannis 夾Bam同夾Turner有咩分別?
一係Bam出去射3分
防守真係會好硬淨
熱火要靠英雄哥攻堅唔會成功
單交易要搭JJJ仲要貼咁多支pick
就好似唔係幾着數
熱火有冇辦法可以簽到dort
應該都仲要留阿拋, 好難再點買人
who is 阿拋
Norman Powell?
不過佢好似要減薪先得
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
諗住疊埋心水等明日draft現場
點知爆單字母去熱火![]()
![]()
但有字母及bam
球員牌面上都唔夠3分出手點去拉空間 (個人覺得最少要兩個)
但籮蚊拋又唔知夠唔夠錢留佢
我估熱火外線guard都似係玩淘寶多過玩轉會
Giannis 夾Bam同夾Turner有咩分別?
一係Bam出去射3分
防守真係會好硬淨
熱火要靠英雄哥攻堅唔會成功
單交易要搭JJJ仲要貼咁多支pick
就好似唔係幾着數
熱火有冇辦法可以簽到dort
應該都仲要留阿拋, 好難再點買人
who is 阿拋
Norman Powell?
不過佢好似要減薪先得
熱火仲有冇老人中產
![[slick]](/faces/slick.gif)
- 快艇還是JB潛在追求對象之一