[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
黃金.週.芷琪 7小時
屯門醫院一名駐院醫生擅自在律敦治醫院為病人檢查,被醫管局解僱,個案轉交醫務委員會跟進
https://news.now.com/urgentnews.jsp?taskId=53750&refer=Share&utm_source=now_appshare&utm_mehim=share

Now新聞直播免費睇、隨時掌握最新資訊
一click下載Now新聞App
https://news.now.com/home/app
巧仁 7小時
兩個都Stop la。。。
水沝淼敪 7小時
一齊玩onlyfriend live 中出//
腦霧二世 7小時
冇錢叫雞了
Δ δ Δ 7小時
醫生睇病=炒魷:-(
PeterRich 7小時
得罪咩人 ?

O:-) O:-)
諾貝爾和平侵 7小時
[sosad] [sosad] 依 2 個擺到名係 祭旗 + 轉移視線
阿kate 6小時
唔是個男已經立即割蓆?咁都冇左份工:-(
北姑十二樂芳 6小時
華安 [sosad] [sosad]
吊勼共匪 6小時
自己開檔賣紙,仲好搵呀!
民主歌星獻忠 6小時
全面引入國內醫護未?
未人工都同深圳睇齊先!
CssFire 6小時
借花敬佛姐,有制度唔好的
扭波王(已切) 6小時
Angel 男友
shape 6小時
會唔會殺左條女再自殺?[sosad]
二本松 6小時
呢個罪不致炒呀[sosad]
戴笠 6小時
呢個罪不致炒呀[sosad]

佢放置咗個病人,走去第二間醫院
anwar 6小時
使唔使人頭落地呀⋯⋯
醫護就揸到正菜都冇咁正,
咁啲制服休班呢,係咪咁樣可以令人心服口服先?!
[sosad] [sosad] [sosad]
拎Hi奇俠 6小時
炒=釘牌?
月黑高飛 6小時
過幾年開個診所仔冇人知/冇人care喇
二律背反 6小時
咁樣炒兩個醫生+護士,
咁宏福苑單嘢要炒幾多個公務員?
DAVOUT 6小時
[sosad]lm [sosad]lm 超級大傻仔就係呢d
防守型前鋒 4小時
男友定係兵仔?
Phenytoin 4小時
炒=釘牌?

no, just cannot work in hospital authority, can work in private

professional registration is governed by medical council, not HA
叔叔. 3小時
條仔真係慘,俾條女害死。
𓃹耀漢𓃠 3小時
條仔真係慘,俾條女害死。

正正經經同條女開onlyfans啦 :)2fn
久癢大名 3小時
會唔會殺左條女再自殺?[sosad]


去外國做醫生
洗咩殺人
跳到頁尾