Mr.Slow
12小時
老破都無所謂啦
d錢神早洗乾淨去晒第2度
破完4年日日人地埋單啫
一樣食住都好
珍,燜船都有3粒釘,聞到味時已經轉走晒先老破啦。
睇下發展商樂X集團女老闆自殺,凱x麵包老闆又無端端跌死
呢個世界好多野唔係你諗得咁簡單
今時唔同往日
往日船王受到挫折
個仔都可以起得返身
今日賺大錢,反而要將間公司雙手奉上
仲要不得安息

up緊,就快得
如果八百億貨一野全部銀主盤,香港商舖價格會點?銀行條bad debt又會點?銀行股又會點?恒指又會點?



![[369]](/faces/369.gif)
