[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Peach 23小時
舊post
https://forum.hkgolden.com/thread/8061923/page/1
民主歌星獻忠 23小時
西方封鎖霍爾木G又失敗
小野人 23小時
cant hear shit
韋碧克 23小時
:o) :o) :o)
Hi Auntie 害向左走向右走死人
再打會死 23小時
比利時死好命[sosad]cl
一時衝動 23小時
神棍越位[sosad]
葡提(阿婆) 23小時
衝出黎Seven
一時衝動 23小時
未水break? [sosad]
民主歌星獻忠 23小時
以色列洗橫手!
北姑十二樂芳 23小時
offside
霜誓 23小時
係越左d
冇了絕招用過一次好難再用
民主歌星獻忠 23小時
特朗普逼害!
韋碧克 23小時
呢隊西波 呢球唔失下球一樣會失
執包袱走啦Hi Hi
壽司龍 23小時
唔記得去廣告時間
民主歌星獻忠 23小時
新月之盾
小野人 23小時
渴死啦:~(
霜誓 23小時
但係比利時入唔到波好危
主攻冇防守比人負碌入波就可以Stop la
民主歌星獻忠 23小時
呢隊西波 呢球唔失下球一樣會失
執包袱走啦Hi Hi


最想睇伊朗對美國
壽司龍 23小時
靠托沙同泰利文斯
再打會死 23小時
靠托沙同泰利文斯

一睇就知係靠LKK#yup#
羊宮妃那 23小時
下一球客有冇得諗
壽司龍 23小時
靠托沙同泰利文斯

一睇就知係靠LKK#yup#

呢個就半場好走啦
大豆。 23小時
靠托沙同泰利文斯

一睇就知係靠LKK#yup#

睇怕要靠死球...
霜誓 23小時
伊朗飲完水開始殺傷戰術
Peach 23小時
傻的嗎[sosad]
一時衝動 23小時
盧卡古真係黑洞黎[sosad]
跳到頁尾