[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
冷泉麻子 1日
[fuck] [fuck] [fuck] [fuck]
葡提(阿婆) 1日
完!!!
小野人 1日
:D super
羊宮妃那 1日
真係閪波
咁都和
北姑十二樂芳 1日
0:0 #yup#
小野人 1日
跟盤走笑笑口:D
高燈仔 1日
伊朗俾個波佢都唔識用 [sosad]
悔青的腸子 1日
下場 忽得角鋼龍#yup#
羊宮妃那 1日
伊朗俾個波佢都唔識用 [sosad]

真心廢
再打會死 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/xzivdrs4.czjahulqylj.05qlq0blzpq.0l3.png
又一個10分龍[sosad] [sosad] [sosad]
Peach 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/bkxcdgy5.xke1ch11dua.v4asznrvkpq.gph.jpg
希志妹妹 1日
呢組和哂佢啦
全部3場3分#yup#
韋碧克 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/xzivdrs4.czjahulqylj.05qlq0blzpq.0l3.png
又一個10分龍[sosad] [sosad] [sosad]

確實
佢班隊友打多件都好似無分別咁[sosad]
Peach 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/xzivdrs4.czjahulqylj.05qlq0blzpq.0l3.png
又一個10分龍[sosad] [sosad] [sosad]

xG 1.81
再打會死 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/bkxcdgy5.xke1ch11dua.v4asznrvkpq.gph.jpg

幾cute^3^
韋碧克 1日
呢組和哂佢啦
全部3場3分#yup#

買兩輪比利時然後全部和勁晒[sosad]
下輪識揀了
banjerman 1日
忽得角嚟啦#yup#
再打會死 1日
唔係25圖輸勁左了
再打會死 1日
忽得角嚟啦#yup#

今場會唔會又10分龍[bomb] [bomb] [bomb]
景涵堂主人 1日
其實有無門將可以喺職業生涯完全零失球[sosad]
岡部倫太郎 1日
忽得角嚟啦#yup#

今場會唔會又10分龍[bomb] [bomb] [bomb]

唔會啦
比烏龜Hi爆
:Dsg
Peach 1日
其實有無門將可以喺職業生涯完全零失球[sosad]

長期後備果的?_?
景涵堂主人 1日
其實有無門將可以喺職業生涯完全零失球[sosad]

長期後備果的?_?

唔係,著名門將嗰啲,咁都做唔到,真廢。
景涵堂主人 1日
其實有無門將可以喺職業生涯完全零失球[sosad]

長期後備果的?_?

唔係,著名門將嗰啲,咁都做唔到,真廢。

包括史上最勁,咁都做唔到證明佢其實唔掂。
民主歌星獻忠 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/bkxcdgy5.xke1ch11dua.v4asznrvkpq.gph.jpg

幾cute^3^

#oh#dw
跳到頁尾