[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
壽司龍 1日
伊朗龍motm#bye#wc
希志妹妹 1日
唔入[banghead]
羊宮妃那 1日
伊朗都真係好向左走向右走屎
11打10 一粒都入唔到:o)

完全唔覺打多一個人[sosad]

打多一個都比比利時撳砌
北姑十二樂芳 1日
個龍 [sosad] [sosad]
民主歌星獻忠 1日
轆轆下點入:o)
示意圖🫣 1日
布洛尼都換走
小野人 1日
個龍咁有信心[sosad] #adore#
再打會死 1日
都話伊朗個龍會好高分[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
小野人 1日
底線行返出嚟就咪拎波啦[sosad]
民主歌星獻忠 1日
留名等睇 什葉之絕殺#yup#
壽司龍 1日
等睇絕殺球Z_Z
葡提(阿婆) 1日
Z_Z Z_Z Z_Z
希志妹妹 1日
想排球扣殺[sosad] ?
示意圖🫣 1日
頂唔到就用手拍入去啦
B頭佬III 1日
底線行返出嚟就咪拎波啦[sosad]

真是蠢X過隻豬
希志妹妹 1日
都話伊朗個龍會好高分[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] [sosad]

伊朗個龍打過比甲[sosad]
葡提(阿婆) 1日
:o) :o) :o)
小野人 1日
買左下盤定過枱油#yup#
高燈仔 1日
渣古個眼神 [sosad]
希志妹妹 1日
古古個樣[sosad]lm
小野人 1日
獻俾觀眾
小野人 1日
以為有@_@
希志妹妹 1日
以為世界波
再打會死 1日
紐西蘭都入到2粒比利時仲Seven過紐西蘭[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl
第3round allin紐西蘭都得了[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl
Peach 1日
差的[banghead]
跳到頁尾