[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
再打會死 1日
一代[sosad]

#no##yup#
北姑十二樂芳 1日
本來想熄機 [sosad] [sosad]
再打會死 1日
NO LKK:~( :~(
示意圖🫣 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/gpke115g.dtrszr1fi31.de5aeutkel4.r4z.jpg
希志妹妹 1日
黃金一代[sosad]

黃金上3代啦[sosad]
高燈仔 1日
俾個波伊朗用,佢都唔識踢 [sosad]
小野人 1日
黃金一代[sosad]

其實過左好耐
當年夏神同迪布尼後生先叫黃金一代
果陣都攞唔到冠就注定冇

而家係黃昏一代:D
北姑十二樂芳 1日
伊朗vs美國 #yup#
小野人 1日
但比利時仍然有機一球小勝
示意圖🫣 1日
換個前鋒入嚟哇你命
壽司龍 1日
最悶G組
全和
再打會死 1日
但比利時仍然有機一球小勝

似伊朗小勝一球多D
希志妹妹 1日
咁勇落剷@_@
小野人 1日
但比利時仍然有機一球小勝

似伊朗小勝一球多D

而家變比利時打防反#hehe#
小野人 1日
伊朗多打少都咁心急[sosad]
膠幾錢 1日
又輸死人的一場賽事O:-) #bye# [flowerface]
民主歌星獻忠 1日
黃金一代[sosad]

其實過左好耐
當年夏神同迪布尼後生先叫黃金一代
果陣都攞唔到冠就注定冇

而家係黃昏一代:D

靠黑鬼 算咩英雄好漢 黃乜金
B頭佬III 1日
呢組4隊西波和晒就搞笑
羊宮妃那 1日
伊朗都真係好向左走向右走屎
11打10 一粒都入唔到:o)
霜誓 1日
呢組4隊西波和晒就搞笑

真係
咁到時邊個第4就慘
3分唔夠爭最佳第3名
韋碧克 1日
伊朗打多個咁
返去打仗吧啦[sosad]
冷泉麻子 1日
好向左走向右走黑
再打會死 1日
伊朗都真係好向左走向右走屎
11打10 一粒都入唔到:o)

完全唔覺打多一個人[sosad]
岡部倫太郎 1日
Hi 你老虎
呢一組好向左走向右走悶
:o)sg
民主歌星獻忠 1日
典解咁多冇笠頭巾既伊朗妹?
跳到頁尾