up緊,就快得
發表失敗
發表失敗
北姑十二樂芳
1日
本來想熄機
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
再打會死
1日
NO LKK

希志妹妹
1日
黃金一代![[sosad]](/faces/sosad.gif)
黃金上3代啦
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
高燈仔
1日
俾個波伊朗用,佢都唔識踢
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
小野人
1日
黃金一代![[sosad]](/faces/sosad.gif)
其實過左好耐
當年夏神同迪布尼後生先叫黃金一代
果陣都攞唔到冠就注定冇
而家係黃昏一代

北姑十二樂芳
1日
伊朗vs美國

希志妹妹
1日
咁勇落剷

小野人
1日
但比利時仍然有機一球小勝
似伊朗小勝一球多D
而家變比利時打防反

小野人
1日
伊朗多打少都咁心急
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
民主歌星獻忠
1日
黃金一代![[sosad]](/faces/sosad.gif)
其實過左好耐
當年夏神同迪布尼後生先叫黃金一代
果陣都攞唔到冠就注定冇
而家係黃昏一代
靠黑鬼 算咩英雄好漢 黃乜金
羊宮妃那
1日
伊朗都真係好向左走向右走屎
11打10 一粒都入唔到

霜誓
1日
呢組4隊西波和晒就搞笑
真係
咁到時邊個第4就慘
3分唔夠爭最佳第3名
韋碧克
1日
伊朗打多個咁
返去打仗吧啦
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
再打會死
1日
伊朗都真係好向左走向右走屎
11打10 一粒都入唔到
完全唔覺打多一個人
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
岡部倫太郎
1日
Hi 你老虎
呢一組好向左走向右走悶

跳到頁尾