[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
banjerman 1日
延長中場休息,雷暴警告
再打會死 1日
話左唔好比濕勁老美攪xx( xx( xx(

成單野好左膠feel
過份保護xx(sg

咁行雷係要停既[sosad] [sosad] [sosad]
民主歌星獻忠 1日
話左唔好比濕勁老美攪xx( xx( xx(

成單野好左膠feel
過份保護xx(sg

早幾年話美帝足球元年
又碧咸又美斯 結果一場空
又有幾多美國佬關注英式足球
示意圖🫣 1日
係咪腰斬
防守型前鋒 1日
7點先再開
民主歌星獻忠 1日
美國佬玩完野未
力量型bb 1日
如果4點開波一早已經踢完Z_Z
冷泉麻子 1日
Hi Auntie法國入得一粒[fuck] [fuck] [fuck]
RacingDriver 1日
中止比賽 @_@ @_@ @_@ [flowerface]
拆雲 1日
中止比賽 @_@ @_@ @_@ [flowerface]

@_@sq @_@sq @_@sq
民主歌星獻忠 1日
放晴https://youtu.be/NweCg4tNRBY?si=Uy6f7H5_zmqVsaLv
力量型bb 1日
天滅美帝:Oyup
民主歌星獻忠 1日
天滅美帝:Oyup

美帝用左咩科技
幾個字就狂風暴雨變晴天?
力量型bb 1日
天滅美帝:Oyup

美帝用左咩科技
幾個字就狂風暴雨變晴天?

個場係賓州
可能有賓州科技
唔知7點踢得未
再打會死 1日
觀眾入返場了
示意圖🫣 1日
8點趕唔切睇啦,斬把啦場波
民主歌星獻忠 1日
法國人妻:P
示意圖🫣 1日
客隊個門將變咗黑炭嘅@_@
畀雷劈啊?
示意圖🫣 1日
Hi無野啦,原來係重播
民主歌星獻忠 1日
客隊個門將變咗黑炭嘅@_@
畀雷劈啊?

法國都好多黑炭
蘇雅琳 1日
4點開唔到?
示意圖🫣 1日
行雷唔踢得
美職試過3粒鐘延遲
葡提(阿婆) 1日
原來仲未打完:O
示意圖🫣 1日
Now係咪狂播廣告時機[sosad]
示意圖🫣 1日
落1次+30分鐘
直到無落雷為止
跳到頁尾