[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
高燈仔 1日
牙朗一定睇緊[sosad]
飲雞水 1日
大佬又典蒜[sosad] #bye#


https://upload.hkgolden.media/comment/qtpyymet.yozbsn0oj5t.ldaxgrwmlm5.tye.jpg
RacingDriver 1日
美斯可否不要老 #adore# #adore# #adore#
防守型前鋒 1日
真係勁~ 90幾分鐘仲跑得郁
邊線出完波, 跑番入中路執隻靚雞#adore#

美斯行行企企留咗成場力,就係為咗間唔中變速爆一次博入波


呢場應該算跑得多[sosad]
大和川 1日
成隊阿根廷得一個識入波:o)

普通人同山羊始終有分別
干沙利斯炒兩球我Hi左出聲
力量型bb 1日
https://www.youtube.com/shorts/IeEHQllT3Wohttps://www.youtube.com/shorts/f6jrw97s2Fw
再打會死 1日
高普:O
吳中立 1日
Why messi:~( :~( :~( :~( :~(
人奶多甜 1日
成隊阿根廷得一個識入波:o)

普通人同山羊始終有分別
干沙利斯炒兩球我Hi左出聲

佢都想助攻比蜘蛛仔開齋,點知佢miss 左
昔年種柳 1日
如果12碼唔炒係hat trick combo
再打會死 1日
佛得個組第2名對亞根廷[sosad] [sosad] [sosad]
食伏店專員 1日
反而喺到諗,之後阿根廷冇美斯點算?兩場都係要靠山羊入[sosad]
凸衰正虎 1日
https://www.youtube.com/shorts/IeEHQllT3Wohttps://www.youtube.com/shorts/f6jrw97s2Fw

一直懷疑佢扮,d戲勁浮誇:o)
凸衰正虎 1日
成隊阿根廷得一個識入波:o)

普通人同山羊始終有分別
干沙利斯炒兩球我Hi左出聲

佢都想助攻比蜘蛛仔開齋,點知佢miss 左

all time assist 無左[banghead]
人奶多甜 1日
呢個入球效率睇唔到5大聯賽有咩球員拍得住佢,得包皮,kane ,夏蘭可以比下
柔情擴陰機 1日
C朗:......唔好向左走向右走搞我後面!!!
再打會死 1日
反而喺到諗,之後阿根廷冇美斯點算?兩場都係要靠山羊入[sosad]

咪好似老馬個時咁又沉淪返幾廿年囉[sosad] [sosad] [sosad]
Carles Alena 1日
https://www.youtube.com/shorts/IeEHQllT3Wohttps://www.youtube.com/shorts/f6jrw97s2Fw

一直懷疑佢扮,d戲勁浮誇:o)

梗係扮[sosad]
上次嚟香港,搵佢嗰班𡃁仔就係真傻[sosad]
凸衰正虎 1日
成隊阿根廷得一個識入波:o)

馬體個艾華利斯入左,佢係咪學上屆國米同阿根廷兩個馬天分身[banghead]
人奶多甜 1日
呢個入球效率睇唔到5大聯賽有咩球員拍得住佢,得包皮,kane ,夏蘭可以比下

重有,美斯要連埋組織,唔止負責入波
凸衰正虎 1日
大佬又典蒜[sosad] #bye#

下場入5球咪得,練準對家隻手省埋去

烏支別克亞洲垃圾隊,又有個踢過祖記皇馬名宿做教頭,放水比朗哥是常識吧[smoke]cl
凸衰正虎 1日
呢個入球效率睇唔到5大聯賽有咩球員拍得住佢,得包皮,kane ,夏蘭可以比下

重有,美斯要連埋組織,唔止負責入波

但其實今場佢傳失幾多波,有球右腳傳比對方反擊:o) 不過狀態6成都夠做
柔情擴陰機 1日
呢個入球效率睇唔到5大聯賽有咩球員拍得住佢,得包皮,kane ,夏蘭可以比下

重有,美斯要連埋組織,唔止負責入波

真係唔到你唔服,d長傳,直傳好到位
臨老仲發明埋散步前峰既打法
RacingDriver 1日
反而喺到諗,之後阿根廷冇美斯點算?兩場都係要靠山羊入[sosad]

咪好似老馬個時咁又沉淪返幾廿年囉[sosad] [sosad] [sosad]

好似有個明日之星Paz, 都係打10號位, 美斯都讚佢
蘇雅琳 1日
麥總應該仲有得破入球紀錄
跳到頁尾