[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
示意圖🫣 1日
奧地利兩邊受壓,中路係無自己人現身做互傳
Peach 1日
勁斬算啦:o)
示意圖🫣 1日
終於換wimmer
膠幾錢 1日
小野人 1日
美斯#adore#
示意圖🫣 1日
奧地利輸都好嘅,拎小組第3 避開西班牙
力量型bb 1日
美欺轉身720
banjerman 1日
開大牌[sosad]
示意圖🫣 1日
唉,咁近都傳得咁廢
答桑下乞兒問 1日
呢場D角球好絕望
膠幾錢 1日
1球到尾[banghead] [369]
答桑下乞兒問 1日
唔講以為臭地利贏緊幾分
民主歌星獻忠 1日
1球到尾[banghead] [369]

悶到
梅建國影都冇
膠幾錢 1日
贏波輸盤?[sosad]
才惱人應援歌 1日
奧地利猜完未:o)
民主歌星獻忠 1日
唔講以為臭地利贏緊幾分

留力完場去un美國妹
昔年種柳 1日
奧地利D波好向左走向右走嘔心,有大舊衰又唔燒味,一味回龍
小野人 1日
半單刀唔入xx(
Carles Alena 1日
咁都2:0唔到[banghead]
B頭佬III 1日
揸晒流攤[sosad]lm
答桑下乞兒問 1日
好波 主隊幫手守住下盤
力量型bb 1日
地屠夠唔夠頂
才惱人應援歌 1日
奧地利D波好向左走向右走嘔心,有大舊衰又唔燒味,一味回龍

高唔代表頂得[sosad]
再打會死 1日
又影肥佬
答桑下乞兒問 1日
客隊係咪想保得失球 xx( 2隊都好保守 輸緊果隊完全唔肉緊
跳到頁尾