[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
示意圖🫣 1日
奧地利差個10號做駁球
換wimmer入嚟打翼
擺C朗中間可能好啲

個24號唔掂要換
小野人 1日
奧地利有身高優勢都唔炸佢後防

奧個米9前鋒頂過一球
但向後頂#cn# :o)

有睇上場其實會發現奧地利組織唔強
shape 1日
半場入多4粒ok?
凸衰正虎 1日
入波前>張家輝黎既#ng#
入波後>美斯返黎#adore#
凸衰正虎 1日
又入 破記錄,頭先十廿碼壓力太大原諒你喇

費事比班朗狗仔又話fifa boy,直接射出界:-[
Mr_PG 1日
00果時
個個插球王[sosad]
凸衰正虎 1日
成隊係到幫美斯刷入球:o)


吹咩^3^ ^3^ ^3^

呢d 波要穩入唔易架

諗起幾隊射左幾十腳一球都入唔到[sosad]
美斯:我唔係針對比利時土耳其,而係在座各位......:)
OAK 1日
有冇直播連結?

Link
download咗個Surfshark VPN

Yes Live,唔需要VPN

https://www.soccertvhd.com/live-score808/
呢條順
凸衰正虎 1日
Goal!
1:1

:o)
人奶多甜 1日
根本美斯能力重可以係歐洲屈機,好似d 武俠小說高手退隱江湖咁,真係好正[bomb] #adore#
食伏店專員 1日
根本美斯能力重可以係歐洲屈機,好似d 武俠小說高手退隱江湖咁,真係好正[bomb] #adore#

係咩?唔計球十二碼,美斯都有好幾次射失咗,但以前佢喺歐洲搵食𠴱陣呢啲嘅把握力同判斷好好多[sosad]
凸衰正虎 1日
00果時
個個插球王[sosad]

佢除左入波表現係差喎!傳失好多波又浪費兩個機會[sosad]
膠幾錢 1日
1球到尾#hehe#
人奶多甜 1日
根本美斯能力重可以係歐洲屈機,好似d 武俠小說高手退隱江湖咁,真係好正[bomb] #adore#

係咩?唔計球十二碼,美斯都有好幾次射失咗,但以前佢喺歐洲搵食𠴱陣呢啲嘅把握力同判斷好好多[sosad]

以前係上帝級,而家退化左都重係頂級既
才惱人應援歌 1日
00果時
個個插球王[sosad]

射失12碼俾人問候全家係好正常[sosad]
民主歌星獻忠 1日
疑似香港人 好Seven
民主歌星獻忠 1日
想抄梅欺果球[sosad]
食伏店專員 1日
根本美斯能力重可以係歐洲屈機,好似d 武俠小說高手退隱江湖咁,真係好正[bomb] #adore#

係咩?唔計球十二碼,美斯都有好幾次射失咗,但以前佢喺歐洲搵食𠴱陣呢啲嘅把握力同判斷好好多[sosad]

以前係上帝級,而家退化左都重係頂級既

美斯生涯已經爆咗機,比佢玩返低難度遊戲算[sosad]
力量型bb 1日
蘭歷克訓話完
奧地利好進取
Carles Alena 1日
快啲畀建國入多粒,跟住休息啦
才惱人應援歌 1日
又一腳#hehe#
力量型bb 1日
今場點踢人都冇牌
膠幾錢 1日
下半場

要人唔要贏#hehe# [banghead]
葡提(阿婆) 1日
[banghead]
小野人 1日
alaba裝越位#adore#
跳到頁尾