[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
若要生活好 1日
漏得幾靚
漏俾C朗睇

提子中場明明高班過小花隊
你叫球玉點算
昔年種柳 1日
奧地利回防速度仲衰過贏緊4球既日本
飲雞水 1日
:D7wc
擋不住的森林 1日
Messi#yup# #hoho#
小野人 1日
已經4球係手 神射手係咪無得走#adore#
葡提(阿婆) 1日
成隊係到幫美斯刷入球:o)


吹咩^3^ ^3^ ^3^

丙朗[369]sg

[sosad]
蝦蝦蝦子麵 1日
成隊係到幫美斯刷入球:o)


吹咩^3^ ^3^ ^3^

丙朗[369]sg

都要佢自己射得入先得[sosad]
再打會死 1日
漏得幾靚
漏俾C朗睇

提子中場明明高班過小花隊
你叫球玉點算

大哥:因為你地唔為我踢波:-[ :-[ :-[
岡部倫太郎 1日
球王真係球王
見少賣少
:-(sg
人奶多甜 1日
成隊係到幫美斯刷入球:o)


吹咩^3^ ^3^ ^3^

呢d 波要穩入唔易架
民主歌星獻忠 1日
咁都唔射? 冇左腳?

等埋梅叔

點都要留比佢
民主歌星獻忠 1日
有火藥味就好睇
富田美憂 1日
奧地利開始殺人足球
若要生活好 1日
有火藥味就好睇

想睇小花隊對球玉隊:-(
希望牙朗晉到級:-(
力量型bb 1日
球證死都唔出牌
想兩隊打交
才惱人應援歌 1日
踢美斯 睇嚟要開片 [nuts369]
Carles Alena 1日
已經4球係手 神射手係咪無得走#adore#

睇下今場入唔入到多粒,今場贏到,佢最後場分組賽應該唔會出場

包皮陣間又會出場,睇佢入到幾多粒
力量型bb 1日
已經4球係手 神射手係咪無得走#adore#

睇下今場入唔入到多粒,今場贏到,佢最後場分組賽應該唔會出場

包皮陣間又會出場,睇佢入到幾多粒

Hi佢 下場5點先踢
蘭子安 1日
C朗大哥情可以堪
abcdha 1日
而家係咪場場世界盃補時都起碼5分鐘以上?
民主歌星獻忠 1日
Goal!
1:1
才惱人應援歌 1日
而家係咪場場世界盃補時都起碼5分鐘以上?

因為中間多咗飲水時間
葡提(阿婆) 1日
仲無牌[sosad]
力量型bb 1日
明明半場太公波
球證控制唔到比賽
搞到鬥矛
示意圖🫣 1日
個球證好惡
跳到頁尾