[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
小野人 1日
中東佬真係好鍾意碌地[sosad]
再打會死 1日
睇個樣比利時一係輸一係和[sosad] [sosad]
一時衝動 1日
前面兩個老嘢
見到對面龍門拖時間都唔埋去迫
比利時點迫到人犯錯呀[sosad]
一時衝動 1日
中東佬真係好鍾意碌地[sosad]


唔理佢就啱㗎喇
睇得波多就知以前9成詐傷
新例真係德政
葡提(阿婆) 1日
xx( xx( xx(
一時衝動 1日
仲傳:o)
一時衝動 1日
Hi 你呢件神棍pad都唔向左走向右走戴
又要係度碌地:o)
小野人 1日
伊朗守得算好 明顯拎1分係目標
北姑十二樂芳 1日
[sosad] [sosad]
膠幾錢 1日
又準備0:0到尾
示意圖🫣 1日
伊朗守得算好 明顯拎1分係目標

3場和渣3分 排第3出線
高燈仔 1日
Hi Auntie,成向左走向右走日拖[sosad]
再打會死 1日
又瞓
高燈仔 1日
無限訓地 @_@ #adore# #adore# #adore#
民主歌星獻忠 1日
五星紅旗飄揚[sosad]
好拎大鑊 1日
平均2分鐘碌1次地[sosad]
小野人 1日
比利時係咁wing play但冇角[sosad]
示意圖🫣 1日
1分鐘出去罰企個規例
無set訓地時間幾耐就生效

[sosad]
高燈仔 1日
五星紅旗飄揚[sosad]

一定係入去支持伊朗 :~(
一時衝動 1日
比利時係咁wing play但冇角[sosad]


托沙同salamanker都唔係肯爆個種人
加埋前面兩件跑唔郁既老嘢
踢向左走向右走角咩xx(
霜誓 1日
西波
下半場唔睇了
示意圖🫣 23小時
由 黃金一代 變咗 比利時末代
脹根碩 23小時
比利時真係好向左走向右走廢
好拎大鑊 23小時
伊朗崔人起身[sosad]
一時衝動 23小時
Hi Auntie上半場唔向左走向右走刷下半場一出場刷兩角:o) :o) :o)
跳到頁尾