up緊,就快得
發表失敗
發表失敗
答桑下乞兒問
21小時
上盤
都係睇定dd![[sosad]](/faces/sosad.gif)
吊買完先講
富田美憂
21小時
阿根廷唔計馬天尼斯
正選最高係羅美路185
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
力量型bb
21小時
阿根廷唔計馬天尼斯
正選最高係羅美路185![[sosad]](/faces/sosad.gif)
plan b 190巴甲前鋒
唔知有冇機會出
RacingDriver
21小時
奥地利一劏就穿
再打會死
21小時
有無中波?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
人生迷路者
21小時
冇罰????

全昭旻
21小時
阿根廷唔計馬天尼斯
正選最高係羅美路185![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有成3個 加埋天價邊有得比
力量型bb
21小時
掂唔到波
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
答桑下乞兒問
21小時
馬會封盤遲左 有冇人執到雞
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
力量型bb
21小時
咁快送12m

人生迷路者
21小時
2個閂閘都踢中人。

才惱人應援歌
21小時
2個都踢唔到個波

RacingDriver
21小時
有無中波?![[sosad]](/faces/sosad.gif)
中完腳先hi到波皮好似
人奶多甜
21小時
掃低個人先掂到個波,邊有可能唔foul
B頭佬III
21小時
有冇可能紅晒2件?
![[sosad]lm](/faces/lomore/sosad.gif)
跳到頁尾