[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
冷泉麻子 1日
Hi 你班佛得仔食開忽得呀 咁都和到[fuck]


你肯定買咗烏龜[sosad]

今晚夏向左走向右走同包皮醒定d呀[fuck] [fuck]
北姑十二樂芳 23小時
挪威vs塞內加爾

應該幾好睇 #hehe# #hehe#
岡部倫太郎 22小時
挪威vs塞內加爾

應該幾好睇 #hehe# #hehe#

睇夏L:Dsg
夜欄人靜 22小時
挪威vs塞內加爾

應該幾好睇 #hehe# #hehe#

塞內加爾上輪打法國上半場其實幾好,非洲隊黎講同摩洛哥同級數
示意圖🫣 22小時
https://upload.hkgolden.media/comment/rpjctgyu.ooa0hpiar1c.5wka4hztsiv.ojl.jpg
示意圖🫣 22小時
挪威vs塞內加爾

應該幾好睇 #hehe# #hehe#

塞內加爾上輪打法國上半場其實幾好,非洲隊黎講同摩洛哥同級數

贏過摩洛哥
脹根碩 22小時
又係大陸勁翻譯
Verde英葡西文唔發唔出個F音

譯做綠角最恰當
高燈仔 22小時
挪威vs塞內加爾

應該幾好睇 #hehe# #hehe#

塞內加爾上輪打法國上半場其實幾好,非洲隊黎講同摩洛哥同級數

贏過摩洛哥

塞內加爾班傻9又內亂緊啦
示意圖🫣 22小時
挪威vs塞內加爾

應該幾好睇 #hehe# #hehe#

塞內加爾上輪打法國上半場其實幾好,非洲隊黎講同摩洛哥同級數

贏過摩洛哥

塞內加爾班傻9又內亂緊啦

係啊,又欠薪欠獎金
輸多場執野走唔踢
飲雞水 21小時
:D7wc
小休一時 21小時
:D7wc

擺得美斯都正選 阿想輸都難
人奶多甜 21小時
睇到美斯既眼神都知佢又準備一人足球[bomb] 盡情享受每一場世界盃
力量型bb 21小時
奧地利成班紅牛系德國兵
但係仲未出到勁前鋒
陳探 21小時
美欺#yup#
示意圖🫣 21小時
近年阿根廷好少對歐洲球隊
2026對冰島炒3-0 , 冰島本身廢無參考價值

奧地利個中路主力 包皮加特辣
對突尼西亞熱身賽重傷
擺拜仁個妖星wanner落10號位
用速度扯散阿根廷中路
力量型bb 21小時
超越高路斯,就在今天?_?
再打會死 21小時
等睇又有球王雞[nuts] [nuts] [nuts] [nuts]
小野人 21小時
上盤#hoho#
力量型bb 21小時
近年阿根廷好少對歐洲球隊
2026對冰島炒3-0 , 冰島本身廢無參考價值

奧地利個中路主力 包皮加特辣
對突尼西亞熱身賽重傷
擺拜仁個妖星wanner落10號位
用速度扯散阿根廷中路

冇得睇Baumgartner真係可惜
示意圖🫣 21小時
奧地利啲pose差唔多一樣
人奶多甜 21小時
無壓力之下既美斯真係盡情發揮[bomb]
葡提(阿婆) 21小時
#kill# #kill# #kill#
人生迷路者 21小時
:D7wc :D7wc :D7wc

美欺
力量型bb 21小時
8成又係默契波各1分悶波 Z_Z
小野人 21小時
上盤#hoho#

都係睇定dd[sosad]
跳到頁尾