[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
shape 1日
好彩
保得住條8×255
防守型前鋒 1日
烏拉圭和完沙特再和佛得角
下場對西班牙
凶多吉少#bye#
反而佛得角對沙特, 出線冇問題啦
釋永信 信仔 1日
烏拉圭和完沙特再和佛得角
下場對西班牙
凶多吉少#bye#
反而佛得角對沙特, 出線冇問題啦


希望佛仔出線
昔年種柳 1日
好彩
保得住條8×255

你對廚藝興趣好濃厚咁喎
冷泉麻子 1日
Hi 你班佛得仔食開忽得呀 咁都和到[fuck]
再打會死 1日
睇左半場佛得角Z_Z 竟然和到[shocking] [shocking] [shocking]
覺得有啲飄 1日
今晚法國會唔會開個和幫個莊殺一輪
全昭旻 1日
烏拉圭和完沙特再和佛得角
下場對西班牙
凶多吉少#bye#
反而佛得角對沙特, 出線冇問題啦


希望佛仔出線

包頭佬最鍾意損人不利己
全昭旻 1日
今晚法國會唔會開個和幫個莊殺一輪

阿根廷法國和波望走線兼殺盤:P
高燈仔 1日
冇睇,佛得角咩料 [shocking] [shocking] [shocking]
凸衰正虎 1日
今晚法國會唔會開個和幫個莊殺一輪

阿根廷法國和波望走線兼殺盤:P

和完睇走勢先決定對約旦和定贏,反正奧地利攻力唔強唔似入到阿爾及利亞四粒#yup#
期待32強
https://news.zhibo8.com/zuqiu/2026-06-19/6a3468b4cef9dnative.htm
再打會死 1日
佛得神龍老母入場即刻唔掂[sosad] [sosad] [sosad]
景涵堂主人 1日
冇睇,佛得角咩料 [shocking] [shocking] [shocking]

和咗
蘭子安 1日
烏拉圭和完沙特再和佛得角
下場對西班牙
凶多吉少#bye#
反而佛得角對沙特, 出線冇問題啦



忽得角係唔錯架wor ,上次西班牙何大家剩係識笑西班牙9猜,跟住係咁道德高地車落去,烏拉圭都唔係軟野啦一樣和到。

呢幾年西班牙D波爽左好多啦。D人係到話德國對辦,我自己就覺得最多8強,你足球搞親咩社運多元好得去邊,勁就唔使叫卻老做祭品出退休腳啦。
還政於民 1日
冇睇,佛得角咩料 [shocking] [shocking] [shocking]

和咗

佛得角下場和咗,有無得出線
凸衰正虎 1日
冇睇,佛得角咩料 [shocking] [shocking] [shocking]

和咗

佛得角下場和咗,有無得出線

要西班牙贏
防守型前鋒 1日
冇睇,佛得角咩料 [shocking] [shocking] [shocking]

和咗

佛得角下場和咗,有無得出線

要西班牙贏


所以西班牙可以揀放烏拉圭定係佛得角
俾我就放烏拉圭喇, 弱咁多:)
凸衰正虎 1日
冇睇,佛得角咩料 [shocking] [shocking] [shocking]

和咗

佛得角下場和咗,有無得出線

要西班牙贏


所以西班牙可以揀放烏拉圭定係佛得角
俾我就放烏拉圭喇, 弱咁多:)

烏拉圭5分西班牙4分好大機會對阿根廷,西班牙會咁玩勁自己?[sosad]
凸衰正虎 1日
冇睇,佛得角咩料 [shocking] [shocking] [shocking]

和咗

佛得角下場和咗,有無得出線

要西班牙贏


所以西班牙可以揀放烏拉圭定係佛得角
俾我就放烏拉圭喇, 弱咁多:)

烏拉圭5分西班牙4分好大機會對阿根廷,西班牙會咁玩勁自己?[sosad]

反而想知兩場都和,烏拉圭同佛得角同分得失球又一樣會點?
banjerman 1日
Hi 你班佛得仔食開忽得呀 咁都和到[fuck]


你肯定買咗烏龜[sosad]
防守型前鋒 1日
冇睇,佛得角咩料 [shocking] [shocking] [shocking]

和咗

佛得角下場和咗,有無得出線

要西班牙贏


所以西班牙可以揀放烏拉圭定係佛得角
俾我就放烏拉圭喇, 弱咁多:)

烏拉圭5分西班牙4分好大機會對阿根廷,西班牙會咁玩勁自己?[sosad]


未睇走線圖[sosad]
如果係咁, 咁我收番, 冇人想對阿根廷[sosad]
防守型前鋒 1日
冇睇,佛得角咩料 [shocking] [shocking] [shocking]

和咗

佛得角下場和咗,有無得出線

要西班牙贏


所以西班牙可以揀放烏拉圭定係佛得角
俾我就放烏拉圭喇, 弱咁多:)

烏拉圭5分西班牙4分好大機會對阿根廷,西班牙會咁玩勁自己?[sosad]

反而想知兩場都和,烏拉圭同佛得角同分得失球又一樣會點?


計得球
北姑十二樂芳 1日
[sosad] [sosad]
渴碎者 1日
[sosad] [sosad]
總加速師 1日
冇睇,佛得角咩料 [shocking] [shocking] [shocking]

和咗

佛得角下場和咗,有無得出線

要西班牙贏


所以西班牙可以揀放烏拉圭定係佛得角
俾我就放烏拉圭喇, 弱咁多:)

烏拉圭5分西班牙4分好大機會對阿根廷,西班牙會咁玩勁自己?[sosad]

反而想知兩場都和,烏拉圭同佛得角同分得失球又一樣會點?


計得球


先球差後對戰,全一樣就計紀律(紅黃牌數小出線)
跳到頁尾