[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Peach 1日
舊post
https://forum.hkgolden.com/thread/8061923/page/1
民主歌星獻忠 1日
西方封鎖霍爾木G又失敗
小野人 1日
cant hear shit
韋碧克 1日
:o) :o) :o)
Hi Auntie 害向左走向右走死人
再打會死 1日
比利時死好命[sosad]cl
一時衝動 1日
神棍越位[sosad]
葡提(阿婆) 1日
衝出黎Seven
一時衝動 1日
未水break? [sosad]
民主歌星獻忠 1日
以色列洗橫手!
北姑十二樂芳 1日
offside
霜誓 1日
係越左d
冇了絕招用過一次好難再用
民主歌星獻忠 1日
特朗普逼害!
韋碧克 1日
呢隊西波 呢球唔失下球一樣會失
執包袱走啦Hi Hi
壽司龍 1日
唔記得去廣告時間
民主歌星獻忠 1日
新月之盾
小野人 1日
渴死啦:~(
霜誓 1日
但係比利時入唔到波好危
主攻冇防守比人負碌入波就可以Stop la
民主歌星獻忠 1日
呢隊西波 呢球唔失下球一樣會失
執包袱走啦Hi Hi


最想睇伊朗對美國
壽司龍 1日
靠托沙同泰利文斯
再打會死 1日
靠托沙同泰利文斯

一睇就知係靠LKK#yup#
羊宮妃那 1日
下一球客有冇得諗
壽司龍 1日
靠托沙同泰利文斯

一睇就知係靠LKK#yup#

呢個就半場好走啦
大豆。 1日
靠托沙同泰利文斯

一睇就知係靠LKK#yup#

睇怕要靠死球...
霜誓 1日
伊朗飲完水開始殺傷戰術
Peach 1日
傻的嗎[sosad]
一時衝動 1日
盧卡古真係黑洞黎[sosad]
跳到頁尾