Bromhexine
16小時
發表失敗
發表失敗
原因:
確定
沖浪雪鷹
13小時
you?
https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035
@pugma
坦白講係拉大左會中飛既期望
到唔中果下係有d
係估唔到bd先行都開得咁少位

安島(傍観者)
13小時
you?
https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035
@pugma
坦白講係拉大左會中飛既期望到唔中果下係有d
![]()
係估唔到bd先行都開得咁少位
我呢邊5個人都不中
機率有點癲
沖浪雪鷹
13小時
you?
https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035
@pugma
坦白講係拉大左會中飛既期望到唔中果下係有d
![]()
係估唔到bd先行都開得咁少位
我呢邊5個人都不中機率有點癲
我無諗過會中兩日, 甚至無諗過會中
但估唔到中既percentage會係咁樣
咁既percentage應該真係淨係抽前排
吾妻夜(學馬)
13小時
https://www.threads.com/@amysaufung/post/DaFOBkJk7Gt?xmt=AQG03jWsVNlVQFp1BcM4WZBijkGfSxYtxkJLNd0AZLXtOHvUZTd7J4IeoqhLysS09Of0g0TI&slof=1
咗
咁大波
咗
咁大波
安島(傍観者)
13小時
you?
https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035
@pugma
坦白講係拉大左會中飛既期望到唔中果下係有d
![]()
係估唔到bd先行都開得咁少位
我呢邊5個人都不中機率有點癲
我無諗過會中兩日, 甚至無諗過會中
但估唔到中既percentage會係咁樣咁既percentage應該真係淨係抽前排
7/11個轉冇事既

沖浪雪鷹
12小時
gta6買日版係咪得日文字幕同配音咁樣的話=要轉港版買
先唔講lang問題 本身日版就貴D
如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版
日版好似平d港版
竟然 日圓跌到咁
日版 9800
港版 568
安島(傍観者)
12小時
gta6買日版係咪得日文字幕同配音咁樣的話=要轉港版買
先唔講lang問題 本身日版就貴D
如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版
日版好似平d港版
竟然 日圓跌到咁
日版 9800
港版 568
我估6都應該有得轉lang 印象5都有得轉even所謂日版
沖浪雪鷹
11小時
gta6買日版係咪得日文字幕同配音咁樣的話=要轉港版買
先唔講lang問題 本身日版就貴D
如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版
日版好似平d港版
竟然 日圓跌到咁
日版 9800
港版 568
我估6都應該有得轉lang 印象5都有得轉even所謂日版
記得5好似無
btw已買港

跳到頁尾
up緊,就快得
