[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Bromhexine 16小時
https://www.youtube.com/watch?v=k0jvSYlOm7w
沖浪雪鷹 16小時
比77000買bd抽選都一堆人落
Funny shit

不要再說了
真愈談愈gay 16小時
搞hyprland setting搞到燥底
整hyprlock直接用人地既setting都係有出入(環境問題)
休息了
吾妻夜(學馬) 15小時
公演名   : あおわん・カンナヒカル(仮)番組イベント
会場名   : アウラホール
席種枚数
<第1希望>
 抽選結果  当選

Happy man
安島(傍観者) 15小時
:-(hey

you?
https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035
年華無多時 14小時
:-(hey

you?
https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035

@pugma
痴醬BB 14小時
y耳環出左個男人但連主線都無
沖浪雪鷹 13小時
:-(hey

you?
https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035

@pugma

坦白講係拉大左會中飛既期望O:-)hey 到唔中果下係有d#oh2#
係估唔到bd先行都開得咁少位#oh2#
安島(傍観者) 13小時
:-(hey

you?
https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035

@pugma

坦白講係拉大左會中飛既期望O:-)hey 到唔中果下係有d#oh2#
係估唔到bd先行都開得咁少位#oh2#

我呢邊5個人都不中[sosad] 機率有點癲
沖浪雪鷹 13小時
:-(hey

you?
https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035

@pugma

坦白講係拉大左會中飛既期望O:-)hey 到唔中果下係有d#oh2#
係估唔到bd先行都開得咁少位#oh2#

我呢邊5個人都不中[sosad] 機率有點癲

我無諗過會中兩日, 甚至無諗過會中
但估唔到中既percentage會係咁樣[sosad] 咁既percentage應該真係淨係抽前排
真愈談愈gay 13小時
聽日T1 hate watch人又有得集合
吾妻夜(學馬) 13小時
https://www.threads.com/@amysaufung/post/DaFOBkJk7Gt?xmt=AQG03jWsVNlVQFp1BcM4WZBijkGfSxYtxkJLNd0AZLXtOHvUZTd7J4IeoqhLysS09Of0g0TI&slof=1

咁大波
吾妻夜(學馬) 13小時
聽日T1 hate watch人又有得集合

369出左港安未
安島(傍観者) 13小時
:-(hey

you?
https://x.com/tonio1616/status/2070720637833036035

@pugma

坦白講係拉大左會中飛既期望O:-)hey 到唔中果下係有d#oh2#
係估唔到bd先行都開得咁少位#oh2#

我呢邊5個人都不中[sosad] 機率有點癲

我無諗過會中兩日, 甚至無諗過會中
但估唔到中既percentage會係咁樣[sosad] 咁既percentage應該真係淨係抽前排

7/11個轉冇事既#hoho#
吾妻夜(咲季) 13小時
https://www.bilibili.com/video/BV1vt7i6rErg/
@連仔
陽見恵凪 13小時
https://x.com/figsoku_b/status/2070389222461300942?s=46

又出[shocking] [shocking]
沖浪雪鷹 12小時
gta6買日版係咪得日文字幕同配音#oh2# 咁樣的話=要轉港版買
安島(傍観者) 12小時
gta6買日版係咪得日文字幕同配音#oh2# 咁樣的話=要轉港版買

先唔講lang問題 本身日版就貴D
如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版
沖浪雪鷹 12小時
gta6買日版係咪得日文字幕同配音#oh2# 咁樣的話=要轉港版買

先唔講lang問題 本身日版就貴D
如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版

日版好似平d港版
沖浪雪鷹 12小時
眾所周知me窮人:)dw
安島(傍観者) 12小時
gta6買日版係咪得日文字幕同配音#oh2# 咁樣的話=要轉港版買

先唔講lang問題 本身日版就貴D
如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版

日版好似平d港版

竟然 日圓跌到咁
沖浪雪鷹 12小時
gta6買日版係咪得日文字幕同配音#oh2# 咁樣的話=要轉港版買

先唔講lang問題 本身日版就貴D
如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版

日版好似平d港版

竟然 日圓跌到咁

日版 9800
港版 568
安島(傍観者) 12小時
gta6買日版係咪得日文字幕同配音#oh2# 咁樣的話=要轉港版買

先唔講lang問題 本身日版就貴D
如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版

日版好似平d港版

竟然 日圓跌到咁

日版 9800
港版 568

我估6都應該有得轉lang 印象5都有得轉even所謂日版
真愈談愈gay 11小時
隔離印度ガイジ又係度大叫發癲
沖浪雪鷹 11小時
gta6買日版係咪得日文字幕同配音#oh2# 咁樣的話=要轉港版買

先唔講lang問題 本身日版就貴D
如果唔想聽日文為何想買日版 不如一開始就諗港版

日版好似平d港版

竟然 日圓跌到咁

日版 9800
港版 568

我估6都應該有得轉lang 印象5都有得轉even所謂日版

記得5好似無#oh2#
btw已買港:)
跳到頁尾