[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
六連佑斗 2日
PS5玩gbf吧
六連佑斗 2日
大公仔好得意喔
年華無多時 2日
https://x.com/m_league_/status/2070072210841366799
アサピン#kill# #kill# #kill#

wt又想237

同枱點忍笑

笑出聲要扣5分
安島(傍観者) 2日
大公仔好得意喔

準備好pool2未[bouncy]
年華無多時 2日
太吾蟋蟀fking boring
吾妻夜(學馬) 2日
https://x.com/tiiiiinter_pan/status/2069789099066843399
タナトス 2日
山羊teach C# la

未去到教到level 具寫過一排C#仲熟

不過你唔識係正常 由python/js既scripting language向左走向右走去到呢類OOP lang係難
但由Java/C#去C++之類一樣係難
簡單講 你要學clean code個類野去明佢個設計原理

前果排有睇少少C既野
算係明多左原理既 不過OOP真係唔識

兩回事 睇OOP基本 比如interface, abstract class, inheritance, polymorphism, composition
上面個D你要至少知係乜 不過要留意依家唔興用inheritance 會用composition
之後睇design pattern 但design pattern全部知下就好 唔明既話唔洗理解 唔明係正常
你要code過類似既問題你先會知佢解決D乜問題 你唔知既話你唔會明 所以skip就得

都係個句 code既野自己寫先有用 試下D project求其寫 之後用OOP同design pattern會點寫先好
咁你就會開始明個堆design pattern講乜

最後推介呢條片 最好睇晒 同OOP冇直接關係 但會幫你唔係變OOP教條主義
你用OOP同時 要符合下面條片既原則先叫好 否則就係教條主義 跟足晒OOP但係垃圾code
https://www.youtube.com/watch?v=DJtef410XaM
沖浪雪鷹 2日
大公仔好得意喔

準備好pool2未[bouncy]

等fes2好過吧
真愈談愈gay 2日
山羊teach C# la

未去到教到level 具寫過一排C#仲熟

不過你唔識係正常 由python/js既scripting language向左走向右走去到呢類OOP lang係難
但由Java/C#去C++之類一樣係難
簡單講 你要學clean code個類野去明佢個設計原理

前果排有睇少少C既野
算係明多左原理既 不過OOP真係唔識

兩回事 睇OOP基本 比如interface, abstract class, inheritance, polymorphism, composition
上面個D你要至少知係乜 不過要留意依家唔興用inheritance 會用composition
之後睇design pattern 但design pattern全部知下就好 唔明既話唔洗理解 唔明係正常
你要code過類似既問題你先會知佢解決D乜問題 你唔知既話你唔會明 所以skip就得

都係個句 code既野自己寫先有用 試下D project求其寫 之後用OOP同design pattern會點寫先好
咁你就會開始明個堆design pattern講乜

最後推介呢條片 最好睇晒 同OOP冇直接關係 但會幫你唔係變OOP教條主義
你用OOP同時 要符合下面條片既原則先叫好 否則就係教條主義 跟足晒OOP但係垃圾code
https://www.youtube.com/watch?v=DJtef410XaM


無端端又要學埋做開發 charm
吾妻夜(學馬) 1日
https://x.com/seifukubu_love/status/2070069488490578346
行得
年華無多時 1日
依家DL書落ereader係用zlibrary定anna
安島(傍観者) 1日
依家DL書落ereader係用zlibrary定anna

有咩書想睇#hehe#
年華無多時 1日
依家DL書落ereader係用zlibrary定anna

有咩書想睇#hehe#

得閒就睇義妹= =
真愈談愈gay 1日
https://www.threads.com/@nikocheungkl/post/DaADQ7hGljA
mg?
安島(傍観者) 1日
依家DL書落ereader係用zlibrary定anna

有咩書想睇#hehe#

得閒就睇義妹= =

義妹生活? 我冇睇 但係聽聞就快開炮[sosad]
年華無多時 1日
依家DL書落ereader係用zlibrary定anna

有咩書想睇#hehe#

得閒就睇義妹= =

義妹生活? 我冇睇 但係聽聞就快開炮[sosad]

咁耐都未開炮傻的嗎
社畜龜 1日
係拼多多下單買左一盒繽紛樂
タナトス 1日
依家DL書落ereader係用zlibrary定anna

有咩書想睇#hehe#

得閒就睇義妹= =

義妹生活? 我冇睇 但係聽聞就快開炮[sosad]

咁耐都未開炮傻的嗎

都話zlibrary依家全部係假網 得anna係真
タナトス 1日
問題係輕小說anna好少 就算有 多數係kindle unlimited有個陣割落黎 好少買晒全套之後upload比人
加埋amazon依家已經割唔到 所以更加少

唯一較多既係scan書向左走向右走 應該係printscreen整 dlraw之類個D網
ereader應該比較難睇
安島(傍観者) 1日
問題係輕小說anna好少 就算有 多數係kindle unlimited有個陣割落黎 好少買晒全套之後upload比人
加埋amazon依家已經割唔到 所以更加少

唯一較多既係scan書向左走向右走 應該係printscreen整 dlraw之類個D網
ereader應該比較難睇

this real 小說我依家直接買算 伏左當豪比佢
係得漫畫先用dl-raw 睇一本試下冇伏之後先買
年華無多時 1日
依家DL書落ereader係用zlibrary定anna

有咩書想睇#hehe#

得閒就睇義妹= =

義妹生活? 我冇睇 但係聽聞就快開炮[sosad]

咁耐都未開炮傻的嗎

都話zlibrary依家全部係假網 得anna係真

假網即係點, 見有啲正常DL到
年華無多時 1日
https://www.youtube.com/watch?v=E7R9stN2_cE
タナトス 1日
依家DL書落ereader係用zlibrary定anna

有咩書想睇#hehe#

得閒就睇義妹= =

義妹生活? 我冇睇 但係聽聞就快開炮[sosad]

咁耐都未開炮傻的嗎

都話zlibrary依家全部係假網 得anna係真

假網即係點, 見有啲正常DL到

原本條友已經拉左 其他只係copycat 可能有毒
年華無多時 1日
依家DL書落ereader係用zlibrary定anna

有咩書想睇#hehe#

得閒就睇義妹= =

義妹生活? 我冇睇 但係聽聞就快開炮[sosad]

咁耐都未開炮傻的嗎

都話zlibrary依家全部係假網 得anna係真

假網即係點, 見有啲正常DL到

原本條友已經拉左 其他只係copycat 可能有毒

ic#hoho#
真愈談愈gay 1日
https://note.com/asakurapinpin/n/n08d28e7dd65c?sub_rt=share_pb
asapin記事果種自虐自殘文真係正
跳到頁尾