[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
飲雞水 1日
#hohojpn#wc
壽司龍 1日
好勁
會數幾多球[sosad]
覺得有啲飄 1日
白線撳住[sosad]
扭波王(已切) 1日
李澤欣 1日
突尼西亞門前風聲鶴唳@_@
19090 1日
白線撳住[sosad]

[sosad] [sosad] [sosad]
富田美憂 1日
過界有反應架嗎
人生迷路者 1日
個球白界過晒前。O:-)
覺得有啲飄 1日
而家冇用咩鷹眼cam睇白界咩
再打會死 1日
而家冇用咩鷹眼cam睇白界咩

點會無[sosad]
陳探 1日
入左!一定入左!
神眼朱老九 1日
風聲鶴唳,其實有機3-0
覺得有啲飄 1日
入左!一定入左!

英狗[sosad] [sosad]
人生迷路者 1日
個波入界99%。O:-)
扭波王(已切) 1日
未過曬
又幾多mm
總加速師 1日
差條毛就入咗[sosad] #bye#
韋碧克 1日
突尼西亞門前風聲鶴唳@_@

其實日本仔唔發波瘟應該好難會輸[sosad]
炒就未必炒得起
陳探 1日
差1mm :o)
李.剛 1日
報應 [sosad]
昔年種柳 1日
風聲鶴唳,其實有機3-0

半場會咁攻既,攞到三球就養生架喇日本仔
覺得有啲飄 1日
突尼西亞門前風聲鶴唳@_@

其實日本仔唔發波瘟應該好難會輸[sosad]
炒就未必炒得起

除非好似泡菜龍派幾次膠姐
小野人 1日
突尼西亞被人炒一場就換教練 而家睇似係真廢喎
再打會死 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/ys2utx4b.3yqqga2fjao.zrrl4vm4rsd.cso.png
今屆好圖#yup#cl #yup#cl #yup#cl
人生迷路者 1日
個波晶片冇響。係咪壞左。O:-)
土方十五郎 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/ys2utx4b.3yqqga2fjao.zrrl4vm4rsd.cso.png
今屆好圖#yup#cl #yup#cl #yup#cl

三千分果球[sosad]
跳到頁尾