青澀大根
2日
SPAIN NO 7 HAD THE OFFSIDE POSITION ![[sosad]](/faces/sosad.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
西班牙就係個種無論成績好唔好
踢法都係咁向左走向右走乞人憎
新例就係專治呢啲Hi Hi
有新例都踢到咁既Hi樣
冇新例仲向左走向右走惡哽
有耶馬都叫有過人同快節奏睇下,換走佢熄得機
西班牙就係個種無論成績好唔好
踢法都係咁向左走向右走乞人憎
新例就係專治呢啲Hi Hi
有新例都踢到咁既Hi樣
冇新例仲向左走向右走惡哽
有耶馬都叫有過人同快節奏睇下,換走佢熄得機
https://news.zhibo8.com/zuqiu/2026-06-21/6a37a107e3032native.htm