up緊,就快得
發表失敗
發表失敗
小野人
2日
西班牙用哂換人名額

大豆。
2日
沙地搞沙超搞到國家隊廢左![[sosad]](/faces/sosad.gif)
亞洲係得日本成功..
小野人
2日
又係廢托條好樣

葡提(阿婆)
2日
擺明夠數就算
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
一時衝動
2日
擺明話你聽我淨係踢yamal一個
出其他人係完全冇form
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
青澀大根
2日
不如俾美連奴打前鋒啦
廢托完全唔知做乜勁
才惱人應援歌
2日
不如俾美連奴打前鋒啦
廢托完全唔知做乜勁
美連奴都係發緊夢
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
防守型前鋒
2日
直接吹完場算啦

大豆。
2日
4:0收工...佢老闆...

蝦蝦蝦子麵
2日
擺明話你聽我淨係踢yamal一個
出其他人係完全冇form![[sosad]](/faces/sosad.gif)
冇耶馬成隊廢到
膠幾錢
2日
下半場不再羞辱 油王
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
一日一香蕉
2日
廿碼淨係踢左10分鐘好波,已經夠激到成隊入3粒
才惱人應援歌
2日
自己友爆頭
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
跳到頁尾