[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
小野人 2日
西班牙用哂換人名額:O :O
Carles Alena 2日
廢托一貫水準:o) :o) :o)

賣佢去沙地啦xx(

條友唔肯走[sosad]
大豆。 2日
沙地搞沙超搞到國家隊廢左[sosad]

亞洲係得日本成功..
小野人 2日
又係廢托條好樣xx(
一時衝動 2日
西班牙真係走唔得遠
心態太有問題
小野人 2日
Hi 你真係唔攻
葡提(阿婆) 2日
擺明夠數就算[sosad]
一時衝動 2日
擺明話你聽我淨係踢yamal一個
出其他人係完全冇form[sosad]
青澀大根 2日
不如俾美連奴打前鋒啦
廢托完全唔知做乜勁
才惱人應援歌 2日
不如俾美連奴打前鋒啦
廢托完全唔知做乜勁

美連奴都係發緊夢[sosad]
再打會死 2日
沙地條友自己係到扭好好笑[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
防守型前鋒 2日
直接吹完場算啦Z_Z
再打會死 2日
比利時LKK正選[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] 正,又有得笑[sosad] [sosad] [sosad]
大豆。 2日
4:0收工...佢老闆...xx(
一日一香蕉 2日
Pino好廢
葡提(阿婆) 2日
比利時LKK正選[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] 正,又有得笑[sosad] [sosad] [sosad]

[sosad] #good#
防守型前鋒 2日
比利時LKK正選[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] 正,又有得笑[sosad] [sosad] [sosad]

[sosad] #good#


咁要買2.5細波#love#
蝦蝦蝦子麵 2日
擺明話你聽我淨係踢yamal一個
出其他人係完全冇form[sosad]

冇耶馬成隊廢到
膠幾錢 2日
下半場不再羞辱 油王[sosad] [banghead]
一日一香蕉 2日
廿碼淨係踢左10分鐘好波,已經夠激到成隊入3粒
才惱人應援歌 2日
自己友爆頭[sosad]
膠幾錢 2日
換走入波個兩個 唔通要開5球5球半細球:O :O


#hehe#
葡提(阿婆) 2日
下半場不再羞辱 油王[sosad] [banghead]

有合作,俾下面好#yup#
力食神 2日
https://x.com/TrollFootball/status/2068735300801814732?s=20
沙烏地阿拉伯試圖阻止西班牙
防守型前鋒 2日
比利時LKK正選[sosad] [sosad] [sosad] [sosad] 正,又有得笑[sosad] [sosad] [sosad]

[sosad] #good#


咁要買2.5細波#love#


好似連doku都冇埋
跳到頁尾