[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
大豆。 2日
買返10蚊費托入波...#hoho#
凸衰正虎 2日
應該學巴西d衰野,半場3:0就收工xx(
膠幾錢 2日
我就唔信閪班牙會繼續閪 已經買左半大全大#kill# #kill#


10蚊?
小野人 2日
應該開到5:0#kill#
葡提(阿婆) 2日
#yup# #yup# #yup#
冷泉麻子 2日
收錢#yup# #yup#
小野人 2日
4:0 Hi買完未接受投注就入[sosad]
一日一香蕉 2日
救到都反彈入[sosad]
膠幾錢 2日
投資咗半場和#yup#


[banghead]
昔年種柳 2日
4球#yup#
Carles Alena 2日
空到咁[sosad]
拆雲 2日
4 : 0 [shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
昔年種柳 2日
Hi烏龍[sosad] [sosad]
才惱人應援歌 2日
又係冇人mark[sosad]
總加速師 2日
成個巴迪高咁款#yup#
小野人 2日
6:0在望了
膠幾錢 2日
OG都出埋

O:-)
Peach 2日
有冇再快的[sosad]
NYX 2日
魚腩Z_Z
防守型前鋒 2日
Hi烏龍[sosad] [sosad]


計咗老烏[sosad]
冷泉麻子 2日
我就唔信閪班牙會繼續閪 已經買左半大全大#kill# #kill#

咁大信心[sosad]sg

#yup# #yup# #yup#
膠幾錢 2日
Hi 你上場仲唔係假波?


莊家:-]
大豆。 2日
睇d調動今場應該唔留手...O:-)
昔年種柳 2日
Hi烏龍[sosad] [sosad]


計咗老烏[sosad]

龍門救到,個打靶撞番入去,翻去槍斃啦
大豆。 2日
我就唔信閪班牙會繼續閪 已經買左半大全大#kill# #kill#

咁大信心[sosad]sg

#yup# #yup# #yup#

都話今晚會變身...O:-)
跳到頁尾