[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
小野人 2日
傳右大把位 係要自己扭[sosad]
羊宮妃那 2日
yamal會唔會去到messi level呢[bomb]

fifa總要做王[smoke]cl


越吹越做唔到

黑色messi?
一時衝動 2日
又嚟搓搓搓西波

西班牙就係猜
你以為佢西嗰陣 就送個直線打穿哂


西班牙人出名懶
柯打未到點會做嘢
力食神 2日
早D休息啦
小野人 2日
西班牙咁少人係禁區xx(
昔年種柳 2日
耶馬Stop la啦,半場抖下唔好死頂
人生迷路者 2日
西班牙完全放鬆 ,係咪驚入太多對方會踢人。:o)3lm
答桑下乞兒問 2日
6球細定過枱油#yup# 訓教起身收錢 [bouncy]
一時衝動 2日
馬會即場開盤仲慢過以前:o) 入完波成3分鐘先開完
青澀大根 2日
馬會即場開盤仲慢過以前:o) 入完波成3分鐘先開完

因為外仔太多人落飛 [sosad]
防守型前鋒 2日
西班牙完全放鬆 ,係咪驚入太多對方會踢人。:o)3lm


俾人入番粒咪冇事囉O:-)
大豆。 2日
馬會即場開盤仲慢過以前:o) 入完波成3分鐘先開完

馬會話最緊要穩陣,開慢d唔械問題..O:-)
答桑下乞兒問 2日
油王買唔買面子球 半場過數[???]sg
才惱人應援歌 2日
西班牙完全放鬆 ,係咪驚入太多對方會踢人。:o)3lm

贏硬 對面又唔搏
點解唔hea?#cn#
大豆。 2日
6球細定過枱油#yup# 訓教起身收錢 [bouncy]

重有托利斯未出場,唔好訓住...
小休一時 2日
6球細定過枱油#yup# 訓教起身收錢 [bouncy]

重有托利斯未出場,唔好訓住...

出呢條木咀做乜?
Carles Alena 2日
又出廢托[sosad2]lm
葡提(阿婆) 2日
換了#yup#
示意圖🫣 2日
唉走寶無買
買咗智利盃4.5c大
小野人 2日
6球細定過枱油#yup# 訓教起身收錢 [bouncy]

重有托利斯未出場,唔好訓住...

出呢條木咀做乜?

費托#yup#
葡提(阿婆) 2日
又出廢托[sosad2]lm

xx(
昔年種柳 2日
6球細定過枱油#yup# 訓教起身收錢 [bouncy]

重有托利斯未出場,唔好訓住...

出呢條木咀做乜?

費托#yup#

例行公事放下佢出嚟放電啦
小野人 2日
換走入波個兩個 唔通要開5球5球半細球:O :O
好拎大鑊 2日
即買入球細
示意圖🫣 2日
利物浦新買嗰個西班牙比拿美有無份落場
跳到頁尾