up緊,就快得
發表失敗
發表失敗
小野人
2日
傳右大把位 係要自己扭
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
羊宮妃那
2日
yamal會唔會去到messi level呢![[bomb]](/faces/bomb.gif)
fifa總要做王![[smoke]cl](/faces/clown/smoke.gif)
越吹越做唔到
黑色messi?
一時衝動
2日
又嚟搓搓搓西波
西班牙就係猜
你以為佢西嗰陣 就送個直線打穿哂
西班牙人出名懶
柯打未到點會做嘢
小野人
2日
西班牙咁少人係禁區

昔年種柳
2日
耶馬Stop la啦,半場抖下唔好死頂
人生迷路者
2日
西班牙完全放鬆 ,係咪驚入太多對方會踢人。

答桑下乞兒問
2日
6球細定過枱油

訓教起身收錢
![[bouncy]](/faces/bouncy.gif)
一時衝動
2日
馬會即場開盤仲慢過以前

入完波成3分鐘先開完
青澀大根
2日
馬會即場開盤仲慢過以前
入完波成3分鐘先開完
因為外仔太多人落飛
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
防守型前鋒
2日
西班牙完全放鬆 ,係咪驚入太多對方會踢人。
俾人入番粒咪冇事囉

大豆。
2日
馬會即場開盤仲慢過以前
入完波成3分鐘先開完
馬會話最緊要穩陣,開慢d唔械問題..

答桑下乞兒問
2日
油王買唔買面子球 半場過數
![[???]sg](/faces/sg/wonder2.gif)
才惱人應援歌
2日
西班牙完全放鬆 ,係咪驚入太多對方會踢人。
贏硬 對面又唔搏
點解唔hea?

大豆。
2日
6球細定過枱油
訓教起身收錢 ![[bouncy]](/faces/bouncy.gif)
重有托利斯未出場,唔好訓住...
小休一時
2日
6球細定過枱油
訓教起身收錢 ![[bouncy]](/faces/bouncy.gif)
重有托利斯未出場,唔好訓住...
出呢條木咀做乜?
Carles Alena
2日
又出廢托
![[sosad2]lm](/faces/lomore/sosad2.gif)
葡提(阿婆)
2日
換了

葡提(阿婆)
2日
又出廢托![[sosad2]lm](/faces/lomore/sosad2.gif)

小野人
2日
換走入波個兩個 唔通要開5球5球半細球

示意圖🫣
2日
利物浦新買嗰個西班牙比拿美有無份落場
跳到頁尾