[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
冷泉麻子 1日
中眉:~(
再打會死 1日
好傻的嗎[sosad] [sosad] [sosad] [sosad]
羊宮妃那 1日
半3全3
老西做得出#yup#
青澀大根 1日
明白哂個龍點解唔係踢沙地超[sosad]
才惱人應援歌 1日
差啲戴帽[sosad]
釋永信 信仔 1日
個龍派哂膠
一日一香蕉 1日
廿碼岩岩個下有d似歐國杯個球
昔年種柳 1日
你老咪個龍輸角大方啲啦
膠幾錢 1日
今晚應該唔係 閪波牙 啦?
小野人 1日
沙地後防係多人 但一d都唔緊密[sosad]
膠幾錢 1日
有冇手足做反少年廚神買西班牙輸:)fn


[sosad]
壽司龍 1日
今晚應該唔係 閪波牙 啦?

唔進啦
開始9搓到完場
Carles Alena 1日
Yamal呢啲chok射一係世界波一係離晒譜[banghead]
釋永信 信仔 1日
西班牙啲西係當你對佢有信心時佢就會西
再打會死 1日
連奧耶沙巴都要射手榜逼害大哥:~( :~( :~(
膠幾錢 1日
有預感朗哥下屆會玩多屆


UNTIL CR7 CHAMP#yup#
覺得有啲飄 1日
如果日本仔嗰隻全場迫搶會炒幾多粒[sosad]
一日一香蕉 1日
Yamal呢啲chok射一係世界波一係離晒譜[banghead]

狀態唔算好好
力食神 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/fm3aumxf.so5qdxsp2ti.f1mb04skari.fqo.png
再打會死 1日
西妹真係正:P
壽司龍 1日
上半場3:0
全場3:1;-)
力食神 1日
所有射門都發生係沙地半場
小野人 1日
yamal會唔會去到messi level呢[bomb]
昔年種柳 1日
西波模式啟動,可以訓了
青澀大根 1日
今晚應該唔係 閪波牙 啦?

唔進啦
開始9搓到完場

等下半場換人
跳到頁尾