[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
腦霧二世 1日
少年廚神睇到嗎?:-(

:-(
才惱人應援歌 1日
沙特班雪糕筒:o)
再打會死 1日
又影大嬸
釋永信 信仔 1日
客其他仲有機既#kill#


客其他?[shocking]
葡提(阿婆) 1日
可以收起耶馬#yup#
一時衝動 1日
今場愈勁證明上場愈假 下半場收兵啦


成48隊爭32強
輸2再一場大炒可能都出到線


西班牙打假係出曬名勁
蝦蝦蝦子麵 1日
沙地:o) :o) :o)
後防廢向左走向右走到
防守型前鋒 1日
可以換走yamal留力喇#bye#
總加速師 1日
不枉我訓身當埋老母買你西班牙#yup#
昔年種柳 1日
客其他仲有機既#kill#


客其他?[shocking]

我受,10000倍
人生迷路者 1日
收左錢,防守完全唔睇人。。[jerk]wc
再打會死 1日
大哥又話沙地係第5大聯賽既:~(
冷泉麻子 1日
投資咗半場和#yup#

祝你好運 [sosad] [sosad] [sosad]


睇下幾分鐘Stop la#yup#


10分鐘Stop la#yup# #yup# #yup#

唔俾沙地追和嘅 #ng#



咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍

等睇頂到幾多分鐘#yup#

玩走地建議等半場完再決定[sosad]


買10蚊啫其實
唔使諗咁多#good# [sosad]

即輸[sosad]


想投資多次冇入球都撳唔切[sosad] [sosad] [sosad]

追多個下一隊入球閪班牙先#yup#
防守型前鋒 1日
沙地:o) :o) :o)
後防廢向左走向右走到


岩岩講波悠話沙特個龍係沙特二級聯賽踢緊
NYX 1日
大炒
青澀大根 1日
可以換走yamal留力喇#bye#

半場應該換走
釋永信 信仔 1日
大哥又話沙地係第5大聯賽既:~(


大哥正好樣
小野人 1日
俾人笑完Hi完落哂order要大炒:~(
冷泉麻子 1日
馬會已過錢#yup#
黃白虎紋貓 1日
大哥又話沙地係第5大聯賽既:~(

大哥踢亞冠2都贏唔到:o)
總加速師 1日
不過西班牙真係好學唔學
學當年賭波司機第一場唔去馬....
肇平 1日
投資咗半場和#yup#

祝你好運 [sosad] [sosad] [sosad]


睇下幾分鐘Stop la#yup#


10分鐘Stop la#yup# #yup# #yup#

唔俾沙地追和嘅 #ng#



咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍

等睇頂到幾多分鐘#yup#

玩走地建議等半場完再決定[sosad]


買10蚊啫其實
唔使諗咁多#good# [sosad]

即輸[sosad]


想投資多次冇入球都撳唔切[sosad] [sosad] [sosad]

追多個下一隊入球閪班牙先#yup#


死追冇入球
話哂都仲有23倍#yup#
Carles Alena 1日
大哥又話沙地係第5大聯賽既:~(

沙地聯同沙地國家隊又真係兩回事[sosad]
富田美憂 1日
22,3分鐘係水break
已經第二次呢個21,2分鐘入波要等開完波之後先水break
點解唔飲埋水先開波
防守型前鋒 1日
大哥又話沙地係第5大聯賽既:~(

大哥踢亞冠2都贏唔到:o)


靠外援丫嘛[sosad]
跳到頁尾