[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
防守型前鋒 1日
奧耶沙巴Seven住咁入


呢條友好似唔太頂級[sosad]
一時衝動 1日
Hi Auntie西班牙真係控盤大師黎
每次見水位ok想入手佢就入波
葡提(阿婆) 1日
#yup# #yup# #yup#
Carles Alena 1日
輕鬆[sosad] [sosad] [sosad]
青澀大根 1日
奧耶沙巴勁向左走向右走到
拆雲 1日
3 : 0 [shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
一日一香蕉 1日
一早吹行雞咪出線囉
人生迷路者 1日
沙地球員稻草人。O:-)
高燈仔 1日
笑到Hi Hi [sosad]
冷泉麻子 1日
差多粒[bomb] [bomb]
壽司龍 1日
上半場就456[sosad]
肇平 1日
今場愈勁證明上場愈假 下半場收兵啦


成48隊爭32強
輸2再一場大炒可能都出到線
昔年種柳 1日
投資咗半場和#yup#

祝你好運 [sosad] [sosad] [sosad]


睇下幾分鐘Stop la#yup#


10分鐘Stop la#yup# #yup# #yup#

唔俾沙地追和嘅 #ng#



咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍

等睇頂到幾多分鐘#yup#

玩走地建議等半場完再決定[sosad]


買10蚊啫其實
唔使諗咁多#good# [sosad]

即輸[sosad]
答桑下乞兒問 1日
個龍門手都震 慘
再打會死 1日
?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl ?_?cl
Peach 1日
大炒[sosad]
覺得有啲飄 1日
大屠殺
小野人 1日
3:0[sosad] 上盤廿幾分鐘就等收錢
釋永信 信仔 1日
有風駛盡利 係咪唔識咩叫尊重呀
腦霧二世 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/uxmtlk3d.dzdpumzk0aw.5kaci5svw1h.lol.jpg
小休一時 1日
Hi 你上場仲唔係假波?
富田美憂 1日
耶馬半場可以休息了
肇平 1日
投資咗半場和#yup#

祝你好運 [sosad] [sosad] [sosad]


睇下幾分鐘Stop la#yup#


10分鐘Stop la#yup# #yup# #yup#

唔俾沙地追和嘅 #ng#



咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍

等睇頂到幾多分鐘#yup#

玩走地建議等半場完再決定[sosad]


買10蚊啫其實
唔使諗咁多#good# [sosad]

即輸[sosad]


想投資多次冇入球都撳唔切[sosad] [sosad] [sosad]
再打會死 1日
少年廚神睇到嗎?:-(
答桑下乞兒問 1日
客其他仲有機既#kill#
跳到頁尾