小野人
1日
投資咗半場和
祝你好運![]()
![]()
睇下幾分鐘Stop la
10分鐘Stop la![]()
![]()
唔俾沙地追和嘅
咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍
等睇頂到幾多分鐘
玩走地建議等半場完再決定
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
投資咗半場和
祝你好運![]()
![]()
睇下幾分鐘Stop la
10分鐘Stop la![]()
![]()
唔俾沙地追和嘅
咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍
等睇頂到幾多分鐘

投資咗半場和
祝你好運![]()
![]()
睇下幾分鐘Stop la
10分鐘Stop la![]()
![]()
唔俾沙地追和嘅
咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍
等睇頂到幾多分鐘
你呢條飛贏到我跟你一齊j liza姐

投資咗半場和
祝你好運![]()
![]()
睇下幾分鐘Stop la
10分鐘Stop la![]()
![]()
唔俾沙地追和嘅
咁早入波多數係引走地追大炒
小注投資無入球@25倍
等睇頂到幾多分鐘
玩走地建議等半場完再決定
![[sosad]](/faces/sosad.gif)