up緊,就快得
發表失敗
發表失敗
羊宮妃那
1日
主其他

人生迷路者
1日
10分鐘就入波。
1:0

肇平
1日
今晚我們都是沙地人
都係轉西班牙人
我們都是椰母

小野人
1日
收到order要大炒
![[???]](/faces/wonder2.gif)
腦霧二世
1日
差啲2-0
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
冷泉麻子
1日
半空龍都炒粉

冷泉麻子
1日

呢條女似未夠18歲
我可以
防守型前鋒
1日
Hi轉頭返黎入咗波
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
Peach
1日
費高
原來係希亞路
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
強姦實業
1日
收到order要大炒![[???]](/faces/wonder2.gif)
應該唔敢炒老細掛
釋永信 信仔
1日
比沙地入一球可以嗎?
買了沙地0.5B

Mr_PG
1日
買左 客+3
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
答桑下乞兒問
1日
比沙地入一球可以嗎?
買了沙地0.5B
半場都過唔到
釋永信 信仔
1日
比沙地入一球可以嗎?
買了沙地0.5B
半場都過唔到

力食神
1日
比沙地入一球可以嗎?
上場個10號去到禁區頂就STOP了
今場希望佢地有射門啦
腦霧二世
1日
比沙地入一球可以嗎?
買了沙地0.5B
咁勇
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
半場都過唔到
老蚌生珠
1日
又係左路去到,中間冇人
入波果次都係耶馬右路上
跳到頁尾