[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
腦霧二世 1日
西班牙贏波輸盤#cn#
夜欄人靜 1日
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波

今晚會變身嫁喇..

你咁諗又有少年廚神架啦

正路贏波,大唔大炒又另計...


牙朗話沙特超都好高水準

4年前
沙特2:1 贏過美斯架[sosad]lm

牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊


原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事


大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢;-)wc
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥;-)wc ;-)wc

佢有講?唔怕比大哥網暴?_?

上屆世界盃既事;-)wc
https://youtu.be/kBz0fjCVaxA?si=ScvB5X2t7EKnp6Xq&t=34

0:34

依家菲力斯跟大哥係沙特搵食[sosad]

可能下場首發就係菲力斯搭C朗[sosad] ,馬天尼斯咁鍾意奶C朗鞋#kill#
人生迷路者 1日
睇下閪班牙係咪一樣早段入波。#yup#
葡提(阿婆) 1日
#kill# #kill# #kill#
壽司龍 1日
沙地爆冷#hohosau#wc #hohosau#wc
Peach 1日
沙地爆冷#hohosau#wc #hohosau#wc

我支持沙地#hohosau#wc #hohosau#wc #hohosau#wc
RacingDriver 1日
4-1 亞牙 #yup# #yup# #yup#
肇平 1日
投資咗半場和#yup#
葡提(阿婆) 1日
牙佢老母#kill# #kill# #kill#
青澀大根 1日
西班牙 大大大大大大大#kill#agy
飲雞水 1日
#hohoesp#wc
RacingDriver 1日
投資咗半場和#yup#

祝你好運 [sosad] [sosad] [sosad]
強姦實業 1日
沙地爆冷#hohosau#wc #hohosau#wc

我支持沙地#hohosau#wc #hohosau#wc #hohosau#wc

上屆可以贏阿根廷,今屆一樣可以贏西班牙,更何況沙特幫襯西甲咁多生意
力食神 1日
西班牙贏波輸盤#cn#

上場睇沙地班人麻向左走向右走麻咋WO
肇平 1日
投資咗半場和#yup#

祝你好運 [sosad] [sosad] [sosad]


睇下幾分鐘Stop la#yup#
一日一香蕉 1日
奧耶沙巴又唔zip
扭波王(已切) 1日
買西班狗
佢輸和失波我都笑勁佢
老蚌生珠 1日
中間吉左都唔向左走向右走俾
釋永信 信仔 1日
今晚我們都是沙地人
防守型前鋒 1日
今場緦算係向前踢
壽司龍 1日
有耶馬就冇咁妹下妹下
老蚌生珠 1日
有耶馬就冇咁妹下妹下

但係有啲踢斬入禁區
老蚌生珠 1日
有耶馬就冇咁妹下妹下

但係有啲勁斬入禁區
一日一香蕉 1日
前面走位都係好差
答桑下乞兒問 1日
半場角送錢咁
跳到頁尾