再打會死
1日

國際足協(FIFA)裁判委員會經過調查,裁定美斯今次「踩人」唔屬於暴力行為,唔需要領紅牌,所以唔會被追罰

今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波
今晚會變身嫁喇..
你咁諗又有少年廚神架啦
正路贏波,大唔大炒又另計...
牙朗話沙特超都好高水準
4年前
沙特2:1 贏過美斯架
牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事
大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢![]()
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥![]()

今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波
/red]
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事
大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢![]()
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥![]()
咁葡其他球員又入唔到波

今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波
今晚會變身嫁喇..
你咁諗又有少年廚神架啦
正路贏波,大唔大炒又另計...
牙朗話沙特超都好高水準
4年前
沙特2:1 贏過美斯架
牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事
大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢![]()
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥![]()
佢有講?唔怕比大哥網暴
今晚西班牙贏硬咩?沙地幫手守死佢唔向左走向右走想睇呢隊西波
今晚會變身嫁喇..
你咁諗又有少年廚神架啦
正路贏波,大唔大炒又另計...
牙朗話沙特超都好高水準
4年前
沙特2:1 贏過美斯架
牙朗 打 剛果, 係隊波戰術唔好
唔關牙朗事
3人VS 8人 死守
中場輸晒俾人
剛果仲可以做到到肉攻擊
原來係扮睇直播
C朗miss咗兩個超級大餐屎, 咁都可以話唔關佢事
大哥家陣變咗黑洞 做禁區之狐又腳頭唔好 回防又唔好預佢![]()
菲力斯講得好啱 我唔覺得自己有義務要做波俾大哥![]()
佢有講?唔怕比大哥網暴
上屆世界盃既事![]()
https://youtu.be/kBz0fjCVaxA?si=ScvB5X2t7EKnp6Xq&t=34
0:34
![[sosad]](/faces/sosad.gif)